Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει την 5η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη την Παρασκευή 7 Ιουνίου, στη Θεσσαλονίκη, στο Polis Thessaloniki Convention Centre.

Στόχος είναι η διάχυση γνώσης και άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης στα στελέχη της Θεσσαλονίκης. Η ημερίδα θα διαρκέσει από τις 9.00 έως τις 16.30 με τη συμμετοχή οκτώ εταιρειών, οι οποίες θα παρουσιάσουν βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης που εφαρμόζουν στην εταιρεία τους.

Οι εταιρείες που θα συμμετέχουν είναι οι: Yuboto LTD, Response, Metric Global Network, Vodafone, Lead on Board International, Praktiker Hellas, OTS, Extra Line. Η Ημερίδα Εξυπηρέτησης της Θεσσαλονίκης γίνεται στο πλαίσιο ενός προγράμματος ημερίδων του ΕΙΕΠ ανά την Ελλάδα, με την επόμενη να πραγματοποιείται στην Κρήτη στις 27 Ιουνίου.

Με το πρόγραμμα διοργάνωσης εκπαιδευτικών ημερίδων, το ΕΙΕΠ δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποιοτική εκπαίδευση από σημαντικούς παίκτες της αγορά, με στόχο την ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας Εξυπηρέτησης Πελατών.