Από τις 21 έως τις 23 Μαΐου διεξήχθη στο Split της Κροατίας το 20ο ετήσιο συνέδριο του Mystery Shopping Proffesionals Association (MSPA).

Το φετινό θέμα του συνεδρίου ήταν «Agility – The Future For Prosperity» και το παρακολούθησαν 258 υψηλόβαθμα στελέχη από 52 χώρες. Keynote speaker ήταν η Qualitative Research Director της Global Link, Στεφανία Δάμα, η οποία παρουσίασε εφαρμογές της μεθοδολογίας INTERdigitACTION που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Το digital αυτό εργαλείο που εφαρμόζεται στην ποιοτική έρευνα, αξιοποιείται και στο mystery shopping δίνοντας την δυνατότητα εμβάθυνσης στην εμπειρία του πελάτη σε real-time.