H Red Wolf Digital Group βραβεύτηκε με δύο Χρυσά Βραβεία και ένα Χάλκινο στα Cyprus Tourism Awards.

Συγκεκριμένα, το project Always Ayia Napa για το rebranding του τουριστικού προϊόντος της Αγίας Νάπας, το οποίο ανέθεσε ο Δήμος Αγίας Νάπας στη Red Wolf Digital Group και την W2Strategy απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Branding, η διαφημιστική εκστρατεία για τον Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας βραβεύτηκε με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Integrated Advertising Campaign, ενώ ο Radisson Blu Διεθνής Μαραθώνιος Λάρνακας απέσπασε το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία Sports & Adventure.

Αυτά τα βραβεία έρχονται να προστεθούν στις διακρίσεις που έλαβε η εταιρεία και στα Βραβεία Τουρισμού της Ελλάδας και στα Sports Marketing Awards. Ο Γενικός Διευθυντής της Red Wolf Digital Group, Κώστας Ντάλτας δήλωσε: «Οι επιβραβεύσεις των προσπαθειών μας σε Κύπρο και Ελλάδα μας κάνουν ιδιαίτερα υπερήφανους. Συνεχίζουμε ακόμη πιο δυνατά, πάντοτε με έμφαση στην εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων, με τους πελάτες μας στο επίκεντρο των προσπαθειών μας».