Marketing Week - Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Leaseplan Hellas: «Θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών, όπου κι αν βρίσκονται»

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Leaseplan Hellas: «Θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης που διευκολύνουν τη ζωή των πελατών, όπου κι αν βρίσκονται»

21 Μαΐου 2019 | 17:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Αυτοκινητοβιομηχανία,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

H LeasePlan Hellas βραβεύθηκε για πέμπτη συνεχή χρονιά στα Sales Excellence Awards κερδίζοντας δύο σημαντικές διακρίσεις για τις πρακτικές πωλήσεών της στην Ελλάδα. Όπως επισημαίνει ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, οι διακρίσεις σκιαγραφούν τον βασικό άξονα στρατηγικής της LeasePlan, που είναι η καινοτομία με επίκεντρο τον πελάτη.

Σημαντική στιγμή για τη LeasePlan Hellas στα φετινά Sales Excellence Awards ήταν η βράβευση του Φίλιππου Ζαγοριανάκου, Senior Vice President Central – Eastern Europe & Ireland της LeasePlan, ο οποίος τιμήθηκε με το Lifetime Achievement Award για το έργο του, την ιδιαίτερα επιτυχημένη δραστηριότητα και την πολυετή του παρουσία στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, η εταιρεία βραβεύθηκε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στο πλαίσιο του θεσμού, αποσπώντας ένα Gold και ένα Silver.

Πιο συγκεκριμένα, η κριτική επιτροπή βράβευσε την LeasePlan Hellas με Gold βραβείο στην κατηγορία Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς (Υπηρεσίες), επιβραβεύοντας τη συνολική εμπορική της δραστηριότητα για το 2018, και, με Silver στην κατηγορία Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων, στην ενότητα Καινοτομία & Πελατοκεντρικότητα, για την επιτυχημένη αξιοποίηση της πληροφορικής και του Internet στην αυτοματοποίηση και αναβάθμιση των πωλητών εντός και εκτός της εταιρείας, αλλά και γενικότερα των διαδικασιών πωλήσεων.

    MW: Τι σηματοδοτούν για σας οι διακρίσεις σας στα φετινά Sales Excellence Awards; Τι «αποκαλύπτουν» για τη στρατηγική σας;

Χρήστος Παπαγιαννόπουλος: Πέρα από την επιβράβευση των ανθρώπων του εμπορικού τμήματος της LeasePlan για την ποιοτική δουλειά που κάνουν, στα εν λόγω βραβεία απεικονίζεται με τον καλύτερο τρόπο η συνολική λειτουργία της εταιρείας, η συνεχής αναπτυξιακή της πορεία και η σταθερή της παρουσία στην ελληνική αγορά. Για εμάς έχει μεγάλη αξία η βράβευσή μας και στις δύο κατηγορίες καθώς επισφραγίζει τις καινοτόμες πρακτικές και επιβραβεύει την αφοσίωσή μας στους πελάτες μας.

Βασικός άξονας της στρατηγικής μας είναι η καινοτομία με επίκεντρο τον πελάτη και γι’ αυτό επενδύουμε σε λύσεις που προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας, και σε υπηρεσίες που εστιάζουν στην εξυπηρέτηση των οδηγών. Το βραβείο στην κατηγορία Καινοτομία & Πελατοκεντρικότητα που έλαβε το τμήμα Marketing της εταιρείας είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς καθώς επιβραβεύει την υιοθέτηση και αξιοποίηση καινοτόμων μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ, με στόχο την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών και την αναβάθμιση της εμπειρίας, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις στον κλάδο και όχι μόνο.

    Πόσο σημαντικός είναι ο παράγοντας «άνθρωπος» στις πωλήσεις σήμερα και πόσο ο παράγοντας «τεχνολογία»;

Η επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής της LeasePlan εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα και τη δέσμευση των ανθρώπων μας. Στόχος μας είναι η οικοδόμηση μιας κουλτούρας μέσω της οποίας ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι στο επίκεντρο καθώς πιστεύουμε ότι έχει ζωτική σημασία στη διαδικασία της πώλησης και συνολικά στην ποιότητα των υπηρεσιών μας. Από την άλλη, o κόσμος της μετακίνησης εξελίσσεται ραγδαία και οι νέες τεχνολογίες προμηνύουν ένα συναρπαστικό ψηφιακό μέλλον στο οποίο η καινοτομία θα έχει κομβικό ρόλο. Για εμάς στην LeasePlan η τεχνολογία είναι αναπόσπαστος παράγοντας για την επίτευξη των στόχων και την αύξηση των πωλήσεων.

Η φιλοσοφία μας είναι ο κατάλληλος συνδυασμός του ανθρώπινου παράγοντα και της τεχνολογίας. Γι’ αυτό στο τμήμα Marketing συνδυάζουμε τη δύναμη της σημερινής τεχνολογίας με τους άρτια καταρτισμένους ανθρώπους μας, αξιοποιούμε και επενδύουμε σε σύγχρονα digital εργαλεία (όπως η εφαρμογή LeasePlan App και οι Online Πλατφόρμες Εξυπηρέτησης) προκειμένου να υποστηρίξουμε το customer journey των πελατών μας και να παρέχουμε εξατομικευμένες και βέλτιστες υπηρεσίες, ώστε να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά και να χτίσουμε μια δυνατή σχέση εμπιστοσύνης. Ο τρόπος που χτίζουμε τη στρατηγική Marketing στη LeasePlan Hellas εστιάζει στη συνολική εμπειρία του πελάτη και την αναβάθμισή της μέσω σύγχρονων ψηφιακών Μέσων.

    Ποια είναι η στρατηγική σας προσέγγιση για την ανάπτυξη της LeasePlan στο μέλλον και που βασίζεται;

Η στρατηγική μας για το μέλλον είναι η αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων στην εξυπηρέτηση των πελατών. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερες πλατφόρμες, προϊόντα και υπηρεσίες που απαιτούνται για να παρέχουμε «any car, anytime, anywhere» και τη βέλτιστη εμπειρία για τον πελάτη.

Οι τομείς που εστιάζουμε περιλαμβάνουν αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ενίσχυση της ψηφιακής διάδρασης με τους πελάτες μας. Απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις του κλάδου για στροφή στις ψηφιακές λύσεις, η LeasePlan στοχεύει να είναι πρωτοπόρος και σε αυτό τον τομέα, εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία και την παγκόσμια παρουσία της. Ένας άλλος τομέας που εστιάζουμε για το μέλλον είναι η αειφορία, θέτοντας στόχο μηδενικές εκπομπές CO? από το σύνολο του στόλου μας μέχρι το 2030.

    Πώς εκφράζεται μέσα από τη δράση σας η σημασία που αποδίδετε στην αειφορία για τη συνολική σας στρατηγική;

Στην LeasePlan επιδιώκουμε να αναδείξουμε την αειφορία και τη βιωσιμότητα σε βασικό τομέα ευθύνη μας. Μέσα από τις δράσεις μας προσπαθούμε να συμβάλουμε στη δημιουργία ενός πιο υγιούς περιβάλλοντος στις πόλεις, προωθώντας οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων και την απαραίτητη υποδομή για να καταστήσουμε αυτά τα αυτοκίνητα μια προσιτή επιλογή για τους πελάτες μας.

Έχουμε υλοποιήσει πολλές ενέργειες για να φέρουμε σε επαφή τους πελάτες μας με τις νέες τεχνολογίες και τα οχήματα χαμηλών εκπομπών CO2. Ήδη έχουμε πραγματοποιήσει τρεις εκδηλώσεις test – drive με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, όπου πάνω από 70 πελάτες μας οδήγησαν και εντυπωσιάστηκαν με τις νέες τεχνολογίες.

Έχουμε αποκτήσει στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το τμήμα πωλήσεων που τα χρησιμοποιεί για την μετακίνησή του σε επαγγελματικές συναντήσεις. Ταυτόχρονα, έχουμε προχωρήσει στη δημιουργία σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στις εγκαταστάσεις μας στην Ελλάδα και έχουμε μισθώσει τα πρώτα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε πελάτες μας και πάνω από 700 αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας.

Τέλος, ως μία εταιρεία με έντονη δραστηριότητα στον τομέα της εταιρικής ευθύνης και ειδικότερα σε θέματα περιβάλλοντος και κλιματικής αλλαγής, τα τελευταία 7 χρόνια, έχουμε υλοποιήσει με την πολύτιμη συνεισφορά συνεργατών μας, μία σειρά δενδροφυτεύσεων και αναδασώσεων στο Αισθητικό Δάσος του Υμηττού. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να υλοποιούμε αντίστοιχες περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, που βελτιώνουν αισθητά την καθημερινότητά μας.

FOCUS POINTS
- Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερες πλατφόρμες, προϊόντα και υπηρεσίες που απαιτούνται για να παρέχουμε «any car, anytime, anywhere» και τη βέλτιστη εμπειρία για τον πελάτη
- Η φιλοσοφία της LeasePlan είναι ο κατάλληλος συνδυασμός του ανθρώπινου παράγοντα και της τεχνολογίας
- Αξιοποιούμε και επενδύουμε σε σύγχρονα digital εργαλεία, όπως η εφαρμογή LeasePlan App και οι Online Πλατφόρμες Εξυπηρέτησης
- Η αειφορία έχει κεντρικό ρόλο στη στρατηγική της LeasePlan, θέτοντας στόχο για μηδενικές εκπομπές CO? από το σύνολο του στόλου της μέχρι το 2030
- Η LeasePlan έχει δημιουργήσει σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης στις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα και έχει μισθώσει σε πελάτες της τα πρώτα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πάνω από 700 αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας

Marketing Week (T. 1564)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778