Bρίσκεστε «κολλημένος» στην κίνηση και η προοπτική να ανοίξει ο δρόμος φαίνεται μάλλον μακρινή.

Οπότε, προετοιμάζεστε ψυχολογικά για να περάσετε κάμποση ώρα μέσα στο αυτοκίνητό σας. Και εκεί που έχετε καταφέρει να οπλιστείτε με την απαραίτητη υπομονή, αισθάνεστε μια έντονη πείνα, η οποία δυσκολεύει την κατάσταση. Εάν οδηγούσατε στην Πόλη του Μεξικού, δεν θα είχατε πρόβλημα, αφού εκεί η Burger King προσφέρει διανομή φαγητού με μηχανάκια… σε οδηγούς και επιβάτες οχημάτων, που είναι κολλημένα σε μποτιλιάρισμα.

Η υπηρεσία ονομάζεται Traffic Jam Whopper και βασίζεται σε δεδομένα για την κίνηση στους δρόμους, σε πραγματικό χρόνο, για να εντοπίσει τις περιοχές όπου υπάρχει μεγάλο μποτιλιάρισμα. Μέσω διαφημίσεων στην εφαρμογή Waze και σε ψηφιακούς πίνακες στους δρόμους, οι οδηγοί και οι επιβάτες των παγιδευμένων στην κίνηση οχημάτων ενημερώνονται ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία από ένα κατάστημα Burger King σε ακτίνα 2,9 χιλιομέτρων από το σημείο που βρίσκονται.

Και το πιο εντυπωσιακό; Στις διαφημίσεις αναφέρεται πόσο χρόνο έχουν στη διάθεσή τους οι οδηγοί για να παραγγείλουν, προτού ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία. Οι οδηγοί μπορούν να παραγγείλουν με φωνητικές εντολές, ενώ οι ψηφιακές πινακίδες τους ενημερώνουν για το πότε θα παραδοθεί η παραγγελία τους. Οι διανομείς της Burger King εντοπίζουν τους πελάτες μέσω συστήματος γεωεντοπισμού σε πραγματικό χρόνο.

Η υπηρεσία εφαρμόστηκε πιλοτικά με επιτυχία στην Πόλη του Μεξικού και πλέον η εταιρεία εξετάζει την επέκτασή της και σε άλλες πόλεις με κυκλοφοριακά προβλήματα, μεταξύ των οποίων η Σαγκάη, το Λος Άντζελες και το Σάο Πάουλο, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «δικού μας» ημερήσιου ηλεκτρονικού newsletter Food Reporter, το οποίο ανέδειξε το όλο θέμα.

Aν όλο το παραπάνω, σας φαίνεται πολύ extreme, μάλλον δεν βρεθήκατε στο 4ο Microsoft Summit που διεξήχθη στο Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος», όπου μεταξύ άλλων, διεξήχθη έκθεση από 14 πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες που ανέπτυξαν εφαρμογές και λύσεις ΑΙ (Τεχνητής Νοημοσύνης), οι οποίες έδειξαν ότι δεν υπάρχει όριο στο τι θα ζήσουμε στο μέλλον στην καθημερινότητά μας. Πεδίο δόξης λαμπρό λοιπόν για το marketing. Προσδεθείτε…