Marketing Week - Η ανθρωποκεντρικότητα, βασικό ζητούμενο για τα digital fashion brands

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πραγματοποιήθηκε χθες το Digital Fashion Forum

Η ανθρωποκεντρικότητα, βασικό ζητούμενο για τα digital fashion brands

21 Μαΐου 2019 | 15:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Πραγματοποιήθηκε χθες στον Πολυχώρο Χείρωνα το Digital Fashion Forum από το Marketing Week και το Fashion Daily.

Η ανθρωποκεντρικότητα, σε μία εποχή που το digital πρωταγωνιστεί, προέβαλλε και ως βασικό ζητούμενο των σύγχρονων fashion brands. Αξίες όπως η εμπιστοσύνη προβάλλουν πιο αναγκαίες από ποτέ, ενώ τα brands «οφείλουν» να εστιάσουν στο customer experience και στο engagement του καταναλωτή, θέτοντάς στον στο επίκεντρο των λειτουργιών τους, από την παραγωγή μέχρι το marketing και την επικοινωνία.

Τη διεθνή εμπειρία κατέθεσαν η strategist Ana Andjelic, επιλεγμένη από το Forbes ανάμεσα στους 50 κορυφαίους disruptive chief marketing officers στο πλαίσιο του «CMO Next», ο Steve Dool, Head of Community Partnerships του mobile social marketplace Depop, ο δημιουργός και CEO του brand AWAYTOMARS, ενός από τα 100 Disruptive Brands για το 2017, σύμφωνα με το βρετανικό Marketing Week, Alfredo Orobio, και ο Fabrizio Rinaldi, επικεφαλής του Digital Innovation στον οίκο Versace.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκαν και καλές πρακτικές από την ελληνική αγορά, από τους Tina Macris, Marketing Consultant της Generation Y, Μαρίλια Τόμπρα, Head of Regional Marketing της Intersport Athletics, Νάντια Νικητέα- Θεοχαράκη, Founder & CEO του Koolfly, Μελίνα Πίσπα, Σχεδιάστρια και Συνιδρύτρια της Sun of a Beach και Κώστα Νούσια, Group Marketing Director του Ομίλου Fais. Αναλυτικό ρεπορτάζ θα παρουσιαστεί στο Marketing Week, στο τεύχος της 17ης Ιουνίου.

Marketing Week Online( 21 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778