Marketing Week - BAT Hellas: Το glo φέρνει αύξηση της κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ορατά τα οφέλη της επένδυσης στα προϊόντα επόμενης γενιάς, λέει η εταιρεία

BAT Hellas: Το glo φέρνει αύξηση της κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

20 Μαΐου 2019 | 18:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Καπνοβιομηχανία

Μεγάλη αύξηση της κίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο της British American Tobacco στον Πειραιά φέρνει η επιλογή της Ελλάδας να είναι από τις πρώτες χώρες διεθνώς για τα Προϊόντα Επόμενης Γενιάς του ομίλου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επενδύσεις στην Ελλάδα για τα Προϊόντα Επόμενης Γενιάς με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως το προϊόν θερμαινόμενου καπνού glo και το προϊόν ατμίσματος Vype, εκτιμάται ότι έχουν ήδη ενισχύσει την κίνηση στο Διαμετακομιστικό Κέντρο κατά περίπου 30% σε σχέση με πέρυσι, ενώ έχουν δημιουργήσει περίπου 100 νέες θέσεις εργασίας.

Συνολικά, με την έλευση των προϊόντων Επόμενης Γενιάς του ομίλου στην Ελλάδα η εταιρεία ενισχύει με 150 εκατ. ευρώ την ελληνική οικονομία. Η BAT ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην κατηγορία των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου στην Ελλάδα, με το glo series 2 mini, μια νέα compact συσκευή, διαθέσιμη μέσω των καταστημάτων και του e-shop της Nobacco.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συνεργάζεται με την BMW Hellas, προσφέροντας την δυνατότητα για ένα αυτοκίνητο Mini One στους καταναλωτές μέσα από ειδική διαδικασία που ακολουθείται. Οι ράβδοι καπνού που χρησιμοποιούνται στη συσκευή είναι διαθέσιμες και σε άλλα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.

Marketing Week Online( 20 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778