Η MLS προχώρησε στην είσοδό της στην αγορά της Αλβανίας, την τέταρτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται μετά από την Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία.

Η Αλβανία, με πληθυσμό 2,8 εκατ., λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο. Η εταιρεία πηγαίνει στην αγορά της Αλβανίας με το MLS Easy και τα MLS Smartphones και Tablets. Το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy αναπτύχθηκε και στην αλβανική γλώσσα.

Επίσης, τόσο τα MLS Smartphones και Tablets όσο και το MLS Easy ενσωματώνουν στα Αλβανικά την υπηρεσία Live Services, η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στην Αλβανία, και να πλοηγούνται σε αυτά.

Η MLS θα εξετάσει την πιθανότητα να αναπτύξει στην αλβανική γλώσσα και την αναγνώριση φωνής. Θα συνεργαστεί με την ελληνικών συμφερόντων αλβανική εταιρεία DSA Digital Systems shpk, ενώ τα προϊόντα της στη γείτονα χώρα θα διανέμει η DSA.