Marketing Week - Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεργάζεται με την Safe Water Sports

Κυριακή, 19 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Καμπάνια για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και της ασφάλειας στο νερό

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεργάζεται με την Safe Water Sports

15 Μαΐου 2019 | 15:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Η συνεργασία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με την κοινωνική, μη-κερδοσκοπική πρωτοβουλία Safe Water Sports, ανακοινώθηκε χθες σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για το δημοσιογραφικό κοινό.

Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζει ενεργά το έργο της Safe Water Sports, που βασικό στόχο έχει την ενίσχυση της ασφάλειας, μέσω της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας σε θέματα που σχετίζονται με τις δραστηριότητες στο νερό και τη θάλασσα, με ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και την πρόληψη των ατυχημάτων. Η συγκεκριμένη συνέργεια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας απορρέει από τον σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των προϊόντων της.

Με κεντρικό μήνυμα «Απόλαυσε την ασφάλεια», βασικό όχημα της καμπάνιας είναι ένα σποτ με πρωταγωνιστή τον πρεσβευτή της Safe Water Sports και πρωταθλητή Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννη Δρυμωνάκο, ο οποίος επικοινωνεί το μήνυμα ότι η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με δραστηριότητες μέσα στο νερό. Η ενημερωτική καμπάνια θα επικοινωνηθεί μέσω τηλεοπτικής και διαδικτυακής προβολής, ενώ θα υποστηριχθεί και μέσω διανομής ενημερωτικού φυλλαδίου σε σημεία υψηλής επισκεψιμότητας.

Marketing Week Online( 15 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778