Την ηγετική της παρουσία εδώ και 50 χρόνια στους κλάδους κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών και τη διαρκή της ανάπτυξη, παρουσίασε χθες βράδυ σε δημοσιογραφική εκδήλωση η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης.

Ο εορτασμός των 50 χρόνων σηματοδοτείται για την εταιρεία από το λανσάρισμα της νέας σειράς κατεψυγμένων λαχανικών με ζυμαρικά, αλλά και από την ευρεία επικοινωνιακή καμπάνια «Εκεί σε κάθε βήμα», που υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy. Η νέα σειρά περιλαμβάνει Βίδες με μανιτάρια, Κριθαράκι με λαχανικά, Κριθαράκι με μανιτάρια, Πένες με λαχανικά και Πένες με σπανάκι και δημιουργείται σε συνεργασία με ελληνικές εταιρείες ζυμαρικών.

Παρουσιάζοντας τη νέα σειρά και την καινούργια επικοινωνιακή καμπάνια, η Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, Αγάπη Παπαδοπούλου, αναφέρθηκε επίσης στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας ως ενός από τους πυλώνες της στρατηγικής της εταιρείας. Όπως είπε, με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, η εταιρεία θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν παιδιά και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών στο πλαίσιο της δράσης «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!».

Αναφέρθηκε επίσης στη στρατηγική συνεργασία της Μπάρμπα Στάθης με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας. Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νικήτας Ποθουλάκης, η ποιότητα και η ασφάλεια, η ελληνικότητα, η καινοτομία, η επένδυση στην ελληνική οικονομία και η εξωστρέφεια αποτελούν βασικούς στρατηγικούς πυλώνες για την Μπάρμπα Στάθης.

Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ανήλθε σε 11,5 εκατ. ευρώ το διάστημα 2015-2018 και οι νέες επενδύσεις ύψους 8,5 εκατ. ευρώ που είναι σε εξέλιξη για το διάστημα 2019-2020, αφορούν στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργειας 60%, σε 3 νέες γραμμές συσκευασίας και σε 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί η αναφορά του Νικήτα Ποθουλάκη στο θέμα των προσφορών και στην ανάγκη εξορθολογισμού των προσφορών. Όπως είπε, έχει ήδη ξεκινήσει σχετική συζήτηση με το retail και από την πλευρά της Μπάρμπα Στάθης δύσκολα θα υπάρξουν πλέον προσφοράς της τάξης του 40%, παρά μόνον προσφορές που «έχουν νόημα».

Όπως αναφέρθηκε, σύμφωνα με στοιχεία της IRI για το 2018, η Μπάρμπα Στάθης είναι 7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) και 1ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων. Χαρακτηριστική ήταν η πλήρης στήριξη και εμπιστοσύνη προς την Μπάρμπα Στάθης που διατύπωσαν στον χαιρετισμό τους ο Πρόεδρος της MIG και Διευθύνων Σύμβουλος της Vivartia Παναγιώτης Θρουβάλας και ο Θανάσης Παπανικολάου, Διευθύνων Σύμβουλος της MIG και Αντιπρόεδρος της Vivartia.