Marketing Week - Ενέργεια της Day6 για την ΕΔΑΕ

Τρίτη, 23 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το μελάνωμα

Ενέργεια της Day6 για την ΕΔΑΕ

9 Μαΐου 2019 | 15:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα υπάρχει αυξητική τάση στα κρούσματα μελανώματος, τα οποία συχνά «καμουφλάρονται» με την μορφή κοινών ελιών στο σώμα μας.

Θέλοντας να ευαισθητοποιήσει σχετικά τον κόσμο, η Ελληνική Δερματολογική και Αφροδισιολογική Εταιρεία (ΕΔΑΕ) σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Day6 και σε συνεννόηση με τον Δήμο Αθηναίων, τοποθέτησε στις υπεραιωνόβιες ελιές που εκτίθενται σε σημεία μεγάλης επισκεψιμότητας στην Αθήνα, σήμανση με το εξής μήνυμα: «Είναι σίγουρα ελιά; Κοίταξέ την καλύτερα». Με αυτόν τον δημιουργικό τρόπο υπενθυμίζεται στους περαστικούς η ανάγκη για τακτικό έλεγχο των ελιών στο σώμα μας.

Marketing Week Online( 9 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778