Mε τη ραγδαία ανάπτυξη του οικοσυστήματος των influencers, ο εντοπισμός και η άσκηση πραγματικής επιρροής στο κοινό καθίσταται όλο και πιο δύσκολη.

Με ποιους τρόπους μπορούν τα brands να επιλέξουν τους κατάλληλους influencers και να δημιουργήσουν μαζί τους μακροχρόνιες, ουσιαστικές συνεργασίες, που θα δώσουν ώθηση στις πωλήσεις τους; Σε αυτό το κρίσιμο σήμερα ερώτημα θα απαντήσει ο σύμβουλος και δημοσιογράφος μόδας Steve Dool, στο Digital Fashion Forum, στις 20 Μαΐου. Ο Steve είναι νεοϋοκρέζος και σήμερα ζει στο Λονδίνο, όντας υπεύθυνος του Depop, του ανερχόμενου mobile social marketplace, για τις συνεργασίες του με τα communities. Από τη θέση του, συνεργάζεται με πάνω από 13 εκατ. χρήστες υψηλού προφίλ.

Προηγούμενα, εργάστηκε ως συγγραφέας, δημοσιογράφος μόδας για περιοδικά T: The New York Times Style Magazine, CNN Style, GQ, Esquire, Vanity Fair, Garage και Out. Είναι ο συγγραφέας του βιβλίου «How to Shine a Shoe: A Gentleman’s Guide to Choosing, Wearing, and Caring for Top-Shelf Styles (2019, Clarkson/Potter)». Εκτός από τη δημοσιογραφική του καριέρα, έχει εργαστεί ως σύμβουλος για fashion και lifestyle brands, σε θέματα marketing, branded και editorial content, media training και trend forecasting.