Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… δύο: Nα χτίζει μάρκες που παραμένουν επίκαιρες, με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς και μάλιστα ραγδαία Να εφοδιάζει τους ανθρώπους του με τα skills και τα εργαλεία που χρειάζονται, προκειμένου να μπορούν να προσαρμόζονται, να εξελίσσονται και να δημιουργούν στο σύγχρονο σύνθετο και ρευστό περιβάλλον.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… οι ολοένα αυξανόμενες δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των δεδομένων και των insights που έχουμε στη διάθεσή μας, για πιο αποτελεσματική στόχευση και πιο προσωποποιημένη επικοινωνία.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… η τελευταία καμπάνια της Nike «Dream Crazier» με τη Serena Williams, που υμνεί τη «γυναικεία τρέλα», αναδεικνύοντας αθλήτριες που ξεπερνούν τον εαυτό τους και πετυχαίνουν το ακατόρθωτο. Μια καμπάνια κοινωνικά ευαίσθητη, επίκαιρη και παράλληλα ανατρεπτική, πιστή στις αξίες του brand και στον σκοπό που υπηρετεί.

Μια χαμένη ευκαιρία είναι… κάθε φορά που δεν τολμάς να δοκιμάσεις καινούργια πράγματα, από φόβο μην αποτύχεις.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… πολλές. Πίστη στον εαυτό του και στη μάρκα. Ευθυκρισία, ευελιξία και προσαρμοστικότητα, για να μπορεί να εξελίσσεται στο σύγχρονο δυναμικό περιβάλλον. Ικανότητα να εμπνέει και να κινητοποιεί. Φαντασία και δημιουργικότητα, για να μπορεί να κάνει την ανατροπή.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… αναγνώριζα μεγαλύτερη ελευθερία στους marketers να πειραματιστούν, να δοκιμάσουν καινούργιες πρακτικές, να μάθουν από τα λάθη τους.

Το κείμενο υπογράφει η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone Greece