Ένα στέλεχος με μακρά εμπειρία στον χώρο του marketing επιστρατεύει η Kraft Heinz, σε μια προσπάθεια να κερδίσει πάλι πόντους στην κλίμακα του relevance.

Ο Miguel Patricio, αναλαμβάνει τη θέση του CEO, μετά από θητεία 2 δεκαετιών στην Αnheuser-Busch InBev, τη μεγαλύτερη εταιρεία ζυθοποιίας παγκοσμίως. Έχοντας διατελέσει CMO του ομίλου από το 2012 έως το 2018, ηγήθηκε σημαντικών εξελίξεων, όπως η διεθνής επέκταση των brands Budweiser, Stella Artois και Corona σε νευραλγικές αγορές όπως η Κίνα.

Ο Patricio θα διαδεχθεί τον Bernardo Hees, ο οποίος κατέχει τον ρόλο του CEO της Kraft Heinz από τη στιγμή της δημιουργίας της εταιρείας το 2015, μετά τη συγχώνευση των Kraft Foods Group και H.J. Heinz Co. Παρά το εκτενές της portfolio με εμβληματικές μάρκες, η Kraft Heinz βρέθηκε να στηρίζεται περισσότερο στον περιορισμό των εξόδων για την αύξηση των κερδών παρά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.

Στους κόλπους της εταιρείας, ο ενθουσιασμός για την ανάθεση της ηγεσίας σε έναν άνθρωπο με ισχυρό background στο marketing είναι εμφανής: «Κατά την τελευταία χρονιά της θητείας του ως chief marketer, η AB InBev ήταν ο πλέον βραβευμένος όμιλος στα Cannes Lions 2018», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της για την παρουσίαση του Patricio.
(Πηγή: AdAge)