Με την Παπαστράτος να αναδεικνύεται «Loyalty Brand of the Year» και την QIVOS «Loyalty Agency of the Year», τα Loyalty Awards επιβράβευσαν για δεύτερη χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στην πιστότητα πελατών. Τόσο η αύξηση στις υποψηφιότητες, όσο και η υψηλή ποιότητα αυτών, επιβεβαίωσαν τον σημαντικό ρόλο των loyalty προγραμμάτων ως καθοριστικό παράγοντα προσέλκυσης και διατήρησης πελατών.

Τα βραβεία διοργανώθηκαν για δεύτερη φορά από τη BOUSSIAS Com-munications με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών, σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, οι τράπεζες, οι ασφάλειες, οι τηλεπικοινωνίες, ο τουρισμός και άλλοι. Η τελετή απονομής των Loyalty Awards 2019 πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Απριλίου, παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου. Παρουσιαστής της τελετής απονομής ήταν ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουμπλής.

Την τελετή άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ο οποίος αναφέρθηκε στην ελπιδοφόρο αύξηση των φετινών υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση, καθώς και στην ποικιλία που τις χαρακτήρισε. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Ήταν ξεκάθαρες οι προθέσεις σας να χτίσετε αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες σας και είναι ξεκάθαρο ότι βλέπετε τα προγράμματα πιστότητας ως επένδυση, όχι μόνο για την ανάπτυξη των πωλήσεων, αλλά και για την ανάπτυξη του equity των εταιρειών σας. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί στα χρόνια που έρχονται οι κάρτες πιστότητας και τα loyalty προγράμματα θα είναι αυτά τα οποία θα σας διαφοροποιούν στην αγορά.

Η ολιστική σας προσέγγιση και οι αναλύσεις των data επικεντρώθηκαν ή στη διατήρηση ή στην αύξηση των πιστών πελατών σας και νομίζω πως και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν από τα προγράμματα που είδαμε». Κλείνοντας, τόνισε ότι η αγορά στο μέλλον θα είναι αρκετά διαφοροποιημένη από ότι είναι σήμερα και κάλεσε τους παρευρισκόμενους να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα προγράμματα πιστότητας.

Η τελετή συνεχίστηκε με την παρουσίαση των βραβείων που κατέκτησαν οι διαγωνιζόμενες εταιρείες. Χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Τράπεζα Eurobank Ergasias, Coral ΑΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος, QIVOS – Galerie de Beaute, Goody’s Burger House, Attica Group, Royal Canin – Flip New Media, Παπαστράτος -Threenitas SA, Τράπεζα Πειραιώς, Ολυμπιακή Ζυθοποιία – Sheepfish, Α.Ε.Ε.Γ.Α «Η Εθνική» και QIVOS – Marks & Spencer Μαρινόπουλος Ελλάδος.

Η βραδιά κορυφώθηκε με τις απονομές των σημαντικών διακρίσεων, «Loyalty Brand of the Year» που απονεμήθηκε στην Παπαστράτος και «Loyalty Agency of the Year» που απονεμήθηκε στην εταιρεία QIVOS, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Με τη φωτογράφιση των νικητών, οι οποίοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, η βραδιά έκλεισε με το κοινό να απολαμβάνει το ποτό του σε χαλαρό, εορταστικό κλίμα, στο roof bar του Gazarte.

ΑΠΟΝΕΜΗΤΕΣ
Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι: Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής & Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ και Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response και Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ. Επίσης, στην Κριτική Επιτροπή συμμετείχαν οι: Frank Thibaut, Πρόεδρος, ΕΙΕΠ, Βασιλική Αναγνώστου, General Director, Epsilon Net, Νάσος Αναλογίδης, Co-Founder & COO, Zoottle, Αντώνης Ζαΐρης, Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος, ΣΕΛΠΕ, Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center, Παύλος Καλεντέρογλου, Co-Founder & CEO, Threenitas, Πρόεδρος ΔΣ Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης, Ευάγγελος Καραλής, CEO, QIVOS, Πάνος Κοντόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Wedia, Καθηγητής Χρήστος Κορίτος, Academic Director of the MSc in Marketing Assistant Professor of Marketing, ALBA, Αντώνης Κοτζαμανίδης, CEO, Entersoft, Παναγιώτης Κυριακόπουλος, CEO, D.I.S. SA, Χρήστος Λάτος, General Manager, OgilvyOne Worldwide Athens, Νίκος Μανιάτης, Manager of Enterprise & Commercial Sales, IBM, Πάνος Μελισσαρόπουλος, Co-founder and Head of Business Development, Moosend, Γιώργος Μητρόπουλος, Country Business Development Leader, ΕΥ, Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια, Response, Γιώργος Μοιρώτσος, CEO, ContactPigeon, Αργύρης Μπακλέζος, CEO, Liengo, Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR, Αντώνης Παπαποστόλου, Senior Account Director, Digital Services & Business Development, Care Direct, Μαρία Πάτση, Γενική Διευθύντρια, Warply, Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος, ΙΠΕ, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Θάνος Σαμπάνης, Business Solutions Manager, Cognity, Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca-Sieben, Γεώργιος Σιώμκος, Καθηγητής, Εργαστήριο Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νικήτας Τικόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Mindtrap, Απόστολος Τσούμπρης, Executive Director Management Consultants Private Sector, ICAP, Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αν. Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, Όμιλος Interamerican, πρώην Πρόεδρος ΕΙΜ, ΕΕΔΕ, Βαγγέλης Χατζηγεωργίου, Γενικός Διευθυντής, NetU Hellas, Φίλιππος Χατζηιωάννου, Retail & Fuel BU Manager, SingularLogic, Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, Partner, CEO, ClientIQ.

LOYALTY AGENCY OF THE YEAR
«Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με την ίδια όρεξη»
«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τις διακρίσεις μας στα Loyalty Awards για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Αυτές οι διακρίσεις επιβραβεύουν την συνεχή μας προσπάθεια για αριστεία, τόσο στο κομμάτι της ανάπτυξης, όσο και της καινοτομίας και της εξωστρέφειας. Είναι επίσης μεγάλη μας χαρά που διακριθήκαμε ξανά ως Loyalty Agency of the Year, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι παραμένουμε η ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με την ίδια όρεξη, με στόχο την προσφορά καλύτερων και πάντα καινοτόμων υπηρεσιών, οι οποίες θα προσδώσουν περαιτέρω προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας».
Βαγγέλης Καραλής, CEO, QIVOS

ΟΙ GOLD ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…
«Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ»

«Στη Flip New Media πιστεύουμε ότι η εμπιστοσύνη αποτελεί βασικό συστατικό κάθε επιτυχημένης συνεργασίας. Ευχαριστούμε λοιπόν τη Royal Canin που μας εμπιστεύτηκε για να δημιουργήσουμε μαζί το First Step, ένα καινοτόμο 360° e-Recruitment Program που ισχυροποιεί το value proposition των κορυφαίων προϊόντων της. Στρατηγικός στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τον θεσμό της υιοθεσίας κατοικίδιων, να δημιουργήσουμε προωθητικές ενέργειες που ισχυροποιούν τους δεσμούς εμπιστοσύνης της εταιρείας με τους νέους ιδιοκτήτες κατοικίδιων, καθώς και να επιβραβεύσουμε με το ίδιο Loyalty Program τους πολύτιμους B2B συνεργάτες της. Η κορυφαία συνεργασία μας με τη Royal Canin εξελίσσεται με νέες πρωτότυπες ενέργειες τις οποίες θα δείτε σύντομα».
Νίκος Ασβεστάς, Owner & Managing Director, Flip New Media


«ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΤΟ CUSTOMER EXPERIENCE ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«Βασική αρχή στης εταιρείας μας είναι να δημιουργούμε νέα είδη και υπηρεσίες, που καινοτομούν και προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες και τις δομές τους. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς που η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μέλος του Carlsberg Group, μας έδωσε την δυνατότητα να αναπτύξουμε μια τόσο καινοτόμα υπηρεσία όπως το DraughtMaster Club και να δώσουμε στην ελληνική αγορά λύση emoney στο B2B περιβάλλον, αλλά και τον θεσμό των Loyalty Awards που για 2η χρονιά έδωσε την Gold διάκριση στο loyalty πρόγραμμά μας. Πρόθεσή μας είναι να ξεπερνάμε τον εαυτό μας και να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε λύσεις με κύριο πρότυπο την άριστη εμπειρία των πελατών μας».
Αριστείδης Θ. Γκότσης, General Manager, Co-Founder, Sheepfish

«ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ-ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΑΣ»
«Η ικανοποίηση και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες-επιβάτες μας είναι στις προτεραιότητες του Ομίλου μας και αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες ανάπτυξής του. Η Attica Group διερευνά διαρκώς τις ανάγκες των επιβατών -πελατών της, αξιολογεί την εμπειρία τους και αναπροσαρμόζει τις υπηρεσίες της, με στόχο να βελτιώνει την εξυπηρέτησή τους. Για 2η συνεχή χρονιά διακρινόμαστε στα Loyalty Awards για το πρόγραμμα Seasmiles. Ευχαριστούμε το επιβατικό κοινό που μας επιλέγει για τις μετακινήσεις του και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και περισσότερες ταξιδιωτικές προσφορές και προνόμια».
Διονύσης Θεοδωράτος, Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης, Attica Group

«Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ»
«Η διάκρισή μας σε τέσσερις κατηγορίες στα Loyalty Awards 2019 αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στην ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά και επιβεβαίωση για τις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας, 80 χρόνια τώρα. Μέσα από το σχήμα πιστότητας βασικό όχημα του οποίου είναι η κάρτα AB Plus, φροντίζουμε και επιβραβεύουμε τους πελάτες μας, προσφέροντας αξία σε κάθε αγορά τους. Ταυτόχρονα, δημιουργούμε μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, για όλους και καθέναν ξεχωριστά, σε πλήρη σύμπνοια με τις νέες τεχνολογίες που υιοθετούμε. Η καινοτομία, άλλωστε, αποτελούσε ανέκαθεν στρατηγική επιλογή για εμάς και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής μας κουλτούρας».
Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business Intelligence, Loyalty & Analytics Director, ΑΒ Βασιλόπουλος

«ΤΟ CHECK IN CLASS ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ»
«To Check In Class Notes είναι η πρωτοποριακή στον τραπεζικό τομέα και καινοτόμος προσέγγιση του νεανικού κοινού, που απευθύνεται σε 250.000 φοιτητές, 77 Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε 81 πόλεις. Οι φοιτητές κατεβάζουν το Check In Class app, κάνουν upload τις σημειώσεις των 35.000 μαθημάτων τους γιατί “Σπουδαίος γίνεσαι, όταν μοιράζεσαι τη γνώση”, κερδίζουν note-points που μετατρέπουν σε yellows. Oι συμφοιτητές τους κατεβάζουν τις σημειώσεις, επιβραβεύοντάς τους με επιπλέον note-points. Ευχαριστούμε την BOUSSIAS για τις βραβεύσεις, που ενισχύουν την προσπάθειά μας ώστε το Check In Class να ανανεώνεται συνεχώς και να συνεχίσει να αποτελεί μέρος της φοιτητικής καθημερινότητας».
Φερενίκη Ξεκαλάκη, Head of Branch Network Marketing, Τράπεζα Πειραιώς

«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»
«Η φετινή διάκριση της Eurobank και του Προγράμματος Επιβράβευσης Καρτών €πιστροφή στα Loyalty Awards 2019, αποτελεί μεγάλη τιμή, αλλά και αναγνώριση για τη συνεχή προσπάθειά μας τα 12 τελευταία χρόνια να δημιουργήσουμε δυνατές σχέσεις με τους πελάτες μας μέσα από ένα ισχυρό πρόγραμμα. 4 πολύ σημαντικά βραβεία – 3 Gold στις κατηγορίες Banking Loyalty Program, Best In-House Loyalty Team, Best Marketing Campaign και ένα Silver στην κατηγορία Best Use of Mobile – που αναδεικνύουν την αξία του προγράμματος σε όλα τα επίπεδα και το συγκαταλέγουν αναμφισβήτητα στην ελίτ των loyalty προγραμμάτων στην ελληνική αγορά. Σήμερα, το πρόγραμμα €πιστροφή αριθμεί περισσότερους από 8.500 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα, που ανάμεσά τους θα συναντήσει κανείς τα μεγαλύτερα ονόματα του λιανεμπορίου, που από κοινού προσφέρουμε επιβράβευση στις καθημερινές συναλλαγές των πελατών μας. Για όλους εμάς είναι δέσμευση το να συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε το πρόγραμμα €πιστροφή με νέες συνεργασίες, νέες λειτουργικότητες, νέες δημιουργικές επικοινωνίες, αλλά και με όλα εκείνα τα στοιχεία που θα επιβεβαιώνουν καθημερινά το γιατί παραμένει συνειδητά η πρώτη επιλογή των πελατών μας».
Νατάσα Κουκουράκη, Διευθυντής Υποδιεύθυνσης Marketing & Επικοινωνίας Individual Banking, Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας Retail Banking, Eurobank Ergasias

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ “ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ”»
«Εδώ και 128 χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική επικεντρώνεται στον άνθρωπο, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες ασφάλισης, δημιουργώντας διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Το βραβείο Gold που απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική στα Loyalty Awards στην κατηγορία Best Promo Campaign – Contest αποτελεί τιμή για την εταιρεία μας, αλλά και για όλη την ομάδα marketing, καθώς η επιτροπή μας βράβευσε για τις προωθητικές ενέργειες Marketing και τους διαγωνισμούς που κάνει επιτυχημένα η εταιρεία μας, δημιουργώντας ευχαριστημένους “υποψήφιους πελάτες”. Με την ενέργεια “Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας”, η οποία και βραβεύτηκε με 5 βραβεία (1 Gold, 3 Silver & 1 Bronze), η Εθνική Ασφαλιστική έρχεται κοντά στο κοινό διαδίδοντας το μήνυμα της αναγκαιότητας της ασφάλισης στον σύγχρονο άνθρωπο και τα οφέλη της μέσω των προγραμμάτων Full, με φιλικό και χαλαρό τρόπο βρίσκοντας την ευκαιρία να συνομιλήσει μαζί του σε χώρους όπου ο κόσμος διασκεδάζει, χαλαρώνει και ψωνίζει. Kαι συνεχίζουμε με νέους διαγωνισμούς σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αττικής όπου οι νικητές θα κερδίσουν ταξίδια με well being υπηρεσίες για να ζουν τη ζωή στο Full!»
Λουίζα Τσιροπούλου, Ηead of Marketing sector, ΑΕΕΓΑ Η Εθνική

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ»
«Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να κερδίζουμε για δεύτερη χρονιά το χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Best in Loyalty &Engagement”. Το πρόγραμμα πιστότητας “All Star Club” αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας στον τομέα του customer experience, ενώ συνεισφέρει σημαντικά και στη διαρκή ανάπτυξη της πελατειακής μας βάσης. Στόχος μας είναι να εκμεταλλευόμαστε όλες τις δυνατότητες που μας παρέχει η εξέλιξη της τεχνολογίας ώστε να βελτιώνουμε διαρκώς τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας σε όλα τα κανάλια αλληλεπίδρασης μαζί τους».
Μαρία Νασιάκου, CRM & e-Commerce Director, Goody’s – Everest Group of Companies

ΕΝΟΤΗΤΑ «BEST CSR»
Η Euroins Ελλάδος υπήρξε η μόνη εταιρεία που διακρίθηκε στην ενότητα «Best CSR» της φετινής διοργάνωσης, αποσπώντας Silver Βραβείο με την υποψηφιότητα «Η Euroins Ελλάδος ανταποδίδει την εμπιστοσύνη της αγοράς με έργο!».

«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΕΥΛΟΓΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΚΤΥΛΙΣΣΕΤΑΙ»
«Οι επιχειρήσεις δεν είναι τα κτίρια, τα γραφεία ή οι διαφημίσεις τους. Οι επιχειρήσεις είναι οι άνθρωποί τους οι οποίοι αποτελούν το έμψυχο υλικό που διαφοροποιεί την μία εταιρεία από την άλλη. Η ΕΚΕ για την Euroins Ελλάδας εκφράζεται μέσα από πρωτοβουλίες και καθημερινές πρακτικές, οι οποίες έχουν διαμορφώσει τη φιλοσοφία της, με συγκεκριμένες αρχές και αξίες, που διέπουν τους εργαζομένους, αλλά και τους συνεργάτες της. Η στρατηγική της είναι συνυφασμένη με δράσεις που ωφελούν το κοινωνικό σύνολο σε πολλαπλές διαστάσεις με κύριους πυλώνες δράσεων το παιδί, τον οικονομικά αδύναμο συνάνθρωπο, ιδρύματα, φορείς και οργανώσεις που στηρίζουν ασθενείς, ΑμΕΑ, υπερήλικες, την Εκκλησία, τον Ελληνικό Στρατό και το Λιμενικό, τον Αθλητισμό, τον Πολιτισμό και την Έρευνα. Η βράβευσή μας λοιπόν για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στα Loyalty Awards 2019 αποτελεί για εμάς μια ευχάριστη, αλλά εύλογη παράλληλα συνέχεια σε ένα έργο που ακόμα εκτυλίσσεται».
Κωνσταντίνος Μάκαρης, Γενικός Διευθυντής, Euroins Ελλάδος

Χορηγός των βραβείων είναι η εταιρεία Warply και υποστηρικτής η εταιρεία Response.
Στο site των βραβείων https://www.loyaltyawards.gr διατίθεται ο πίνακας των νικητών, καθώς και φωτογραφίες της βραδιάς.