Marketing Week - Νέα επένδυση στην πλατφόρμα ακτοπλοϊκών εισιτηρίων Ferryhopper

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στα σχέδια της πλατφόρμας και η επικοινωνιακή προβολή της

Νέα επένδυση στην πλατφόρμα ακτοπλοϊκών εισιτηρίων Ferryhopper

19 Απριλίου 2019 | 16:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Το Ferryhopper, η ελληνική startup μηχανή αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ανακοίνωσε την εξασφάλιση seed round 600.000 ευρώ, με κύριο επενδυτή την Metavallon.

Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την επέκταση της εταιρείας διεθνώς, την ενίσχυση των τεχνολογικών υποδομών και τη διαφοροποίηση μέσω επιπλέον προστιθέμενης αξίας των προϊόντων της. Για το 2019 η Ferryhopper στοχεύει να επεκταθεί σε Ιταλία και Ισπανία και την επόμενη χρονιά σε περισσότερους Μεσογειακούς προορισμούς καθώς και στη Βόρεια Ευρώπη. Βασικός στόχος είναι και η περαιτέρω εδραίωση στην Ελληνική αγορά.

Το Ferryhopper ιδρύθηκε το 2017, από τους Χρήστο Σπαθαράκη, Βασίλη Λαχανά, Παναγιώτη Σαράφη και Aiden Short και το 2018 ήταν ο μεγάλος νικητής του «Βραβείου Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2018». Τον Φεβρουάριο του 2019 ανακοινώθηκε η συνεργασία με την easyGroup και η δημιουργία του easyFerry.com.

Το Ferryhopper παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν απευθείας δρομολόγια, να κάνουν κράτηση με ανταπόκριση και να σχεδιάσουν ταξίδια πολλαπλών προορισμών και διαδρομών. Σε λιγότερα από δύο χρόνια, έχει πουλήσει πάνω από 200.000 εισιτήρια μέσω της πλατφόρμας για πάνω από 160 προορισμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλάνα της εταιρείας είναι και η -ψηφιακή κυρίως- επικοινωνιακή προβολή της, χωρίς να υπάρχει αυτή τη στιγμή σχετικός σχεδιασμός και συνεργασίες, με την εταιρεία να είναι ανοιχτή σε καινοτόμες προτάσεις.

Marketing Week Online( 19 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778