Marketing Week - H Coca-Cola εισάγει νέα ενιαία στρατηγική marketing

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με επίκεντρο την εμπειρία και τη δημιουργία συνηθειών

H Coca-Cola εισάγει νέα ενιαία στρατηγική marketing

18 Απριλίου 2019 | 17:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Μια νέα, ενοποιημένη στρατηγική marketing λανσάρει πιλοτικά η Coca-Cola, με στόχο να εκσυγχρονίσει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πιθανούς καταναλωτές της.

Το integrated brand experience (IBX), όπως αποκαλείται το νέο πλαίσιο, εφαρμόζεται προς το παρόν στην περιοχή της ΝΑ Ασίας, όπου η εταιρεία, έχοντας ενημερώσει σχετικά τα τοπικά agencies, σχεδιάζει και υλοποιεί δημιουργικές και media στρατηγικές με βάση τη νέα προσέγγιση. Τα διδάγματα από τη συγκεκριμένη αγορά θα εξαχθούν και στον υπόλοιπο κόσμο, σε μια προσπάθεια του παγκόσμιου κολοσσού να διεισδύσει στις ολοένα πολυπλοκότερες συμπεριφορές ενός tech-savvy κοινού.

Βασικός πυλώνας της ενιαίας στρατηγικής είναι η μετάβαση από το story-telling στο story-doing, καθώς, όπως εξηγούν στελέχη της εταιρείας, οι καταναλωτές και ιδιαίτερα οι millennials θέλουν να βλέπουν το brand να συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο και όχι απλά να μιλάει για διαφορετικά πράγματα. Μια ακόμη κομβική πτυχή είναι η μετατόπιση από τη δημιουργία awareness στις συγκεκριμένες περιστάσεις και τις συνήθειες.

Δεδομένου ότι διαθέτει πλέον μια εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων, φιλοδοξεί να αρχίσει να δημιουργεί και διαφορετικές συνήθειες, με τις οποίες οι καταναλωτές θα ταυτίσουν τα brands της. Συνολικά, ο κυριότερος στόχος είναι η διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας που να συνδέει όλα τα διαφορετικά στοιχεία επικοινωνίας γύρω από ένα ενιαίο brand experience, αφήνοντας πίσω «παραδοσιακά» metrics και στόχους όπως το «top-of-mind», στοχεύοντας στο να είναι επίσης «habitual».
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778