Marketing Week - Πυλώνας ανάπτυξης για την Autohellas η εμπορία αυτοκινήτων

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τα οικονομικά αποτελέσματα ανακοίνωσε ο όμιλος

Πυλώνας ανάπτυξης για την Autohellas η εμπορία αυτοκινήτων

22 Μαρτίου 2019 | 16:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Αυτοκινητοβιομηχανία

Τα αποτελέσματα του oμίλου για το έτος 2018 ανακοίνωσε η Autohellas, παρουσιάζοντας αύξηση 38% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών (470,4 εκατ. ευρώ έναντι 340,6 εκατ. το 2017).

Για πρώτη φορά περιλαμβάνονται στον κύκλο εργασιών οι «ΧΙΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΑΣ» και «ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ» οι οποίες αποκτήθηκαν τον Δεκέμβριο του 2017, ωστόσο, ακόμη και σε συγκρίσιμη βάση (εξαιρώντας Hyundai/Kia) η δυναμική ανάπτυξης ήταν 17,8% σε κύκλο εργασιών. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση μεγεθών στις μισθώσεις  προήλθε κυρίως από την αγορά της Ελλάδας (11,7%) λόγω ανάπτυξης του Rent a Car αλλά και των μακροχρόνιων λειτουργικών μισθώσεων.

Η εταιρεία επισημαίνει επίσης ότι όλες οι δραστηριότητες, τόσο η εισαγωγή και διανομή των Hyundai, Kia, Seat, όσο και η δραστηριότητα της λιανικής, συνεισέφεραν θετικά σε λειτουργικό επίπεδο και παρουσίασαν αναπτυξιακή δυναμική στις πωλήσεις τους. O όμιλος για να στηρίξει την οργανική του ανάπτυξη, αλλά και για να ενισχύσει την ποιότητα των υπηρεσιών του στις 8 χώρες που λειτουργεί, προχώρησε στην αγορά 12.000 αυτοκίνητων, φτάνοντας να λειτουργεί συνολικό στόλο 44.500 αυτοκίνητων κατά τους μήνες αιχμής πετυχαίνοντας νέο ιστορικά υψηλό.

Η καθαρή επένδυση, μετά το έσοδο από πώληση 8.150 μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ανήλθε στα 114 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 54 εκατ. ευρώ αφορούν στην επέκταση του στόλου, κυρίως λόγω της μακροχρόνιας μίσθωσης με εταιρικούς πελάτες κατά επιπλέον 3.100 αυτοκίνητα. Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: «Καταφέραμε να προσθέσουμε ένα νέο πυλώνα ανάπτυξης και κερδοφορίας, αυτόν της εμπορίας των αυτοκίνητων, αναπτύσσοντας παράλληλα διαχρονικά και δυναμικά την κύρια δραστηριότητα των μισθώσεων.

Η Autohellas είναι πλέον ξεκάθαρα ο μεγαλύτερος όμιλος στις υπηρεσίες γύρω από το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, είτε αυτές στοχεύουν στον τουρισμό είτε στην τοπική οικονομία. Θα συνεχίσουμε να χτίζουμε και να επενδύουμε σε τεχνογνωσία, συνέργειες και οικονομίες κλίμακος, για να υποστηρίξουμε με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική μας και τους πελάτες μας σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον».

Marketing Week Online( 22 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778