Marketing Week - Έρευνα της Icertias αναδεικνύει ελληνικά brands με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σε Σκλαβενίτη, Υφαντή, Jacobs, Lidl τα πρώτα «Best Buy Award» στην Ελλάδα

Έρευνα της Icertias αναδεικνύει ελληνικά brands με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής

20 Μαρτίου 2019 | 15:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Έρευνες

Με στόχο την διευκόλυνση αναζήτησης των ποιοτικότερων αγαθών και υπηρεσιών, στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, στην ελληνική αγορά, ο διεθνής οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS, διεξήγαγε και στην Ελλάδα την πρώτη έρευνα «Best Buy Award 2019/2020».

Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις του κοινού σε 70 διαφορετικές κατηγορίες, οικονομικού και μη-οικονομικού περιεχομένου. Μεταξύ αυτών και σε κατηγορίες όπως η λιανική, τα τρόφιμα, τα καλλυντικά, οι οικιακές συσκευές, οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες κ.ά. Μέσω ερωτήσεων ανοικτού τύπου, καταγράφηκαν οι επιλογές του κοινού σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θεωρούν ότι έχουν την καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής.

Ανάμεσα στους διακριθέντες της έρευνας συγκαταλέγονται οι Σκλαβενίτης στην κατηγορία ελληνικά σούπερ μάρκετ, Lidl στην κατηγορία ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Praktiker στην κατηγορία αλυσίδων λιανικής με  τμήμα λουλουδιών, φυτών και εξοπλισμού κηπουρικής, Δέλτα στην κατηγορία φρέσκο γάλα και Υφαντής στην κατηγορία αλλαντικών.

Μερικοί ακόμη νικητές από τις υπόλοιπες κατηγορίες είναι οι ION, Όλυμπος, Καλλιμάνης, Alfa, Λουμίδης, Βίκος, Misko, Ζαγόρι, Amita, Agrino, Hellmann’s, Bonne Maman, Volkswagen, Interamerican, Cosmote, Shell, Intersport, Κωτσόβολος, Media Markt, Eurobank, Ariel, Lenor, Fairy κ.λπ. Το μπλε μετάλλιο «Best Buy Award» σηματοδοτεί προϊόντα και υπηρεσίες της τοπικής αγοράς, για τα οποία οι καταναλωτές έχουν ήδη επιβεβαιώσει την καλή σχέση ποιότητας - τιμής, βάσει της εμπειρίας τους.

Marketing Week Online( 20 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Κυριακάτικος Τύπος: Επενδύοντας στη δυναμική μιας «πλούσιας» έκδοσης

Ο Κυριακάτικος Τύπος καταφέρνει, με κόπο, να διατηρεί την αίγλη του, παρά την πτωτική πορεία των εφημερίδων ως μέσο ενημέρωσης. Επενδύοντας σε περιεχόμενο, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αλλά και ένθετα, προσπαθεί να διατηρήσει την αναγνωστική του βάση. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778