Marketing Week - Μ. Τασόπουλος, Παπουτσάνης: «Είμαι ικανοποιημένος από την πρόοδο που επετεύχθη το ‘18»

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τα οικονομικά της αποτελέσματα ανακοίνωσε η εταιρεία

Μ. Τασόπουλος, Παπουτσάνης: «Είμαι ικανοποιημένος από την πρόοδο που επετεύχθη το ‘18»

18 Μαρτίου 2019 | 17:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Υγεία / Ομορφιά

Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα για τη χρήση που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018.

Σύμφωνα με αυτά, η εταιρεία εμφάνισε σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών και βελτίωση κερδοφορίας, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 24,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 16,7%, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,06 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 97% και τα κέρδη μετά φόρους ανήλθαν σε 1,11 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 163%.

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ικανοποιημένος από την πρόοδο που επετεύχθη το 2018, μια χρονιά με καλές επιδόσεις, υψηλό ρυθμό ανάπτυξης και βελτιωμένη κερδοφορία. Η πορεία αυτή οφείλεται στην ενίσχυση των πωλήσεων, στην αύξηση των εξαγωγών, στη διεύρυνση των συνεργασιών μας με πολυεθνικές εταιρείες και στην ανάπτυξη νέων, καθώς και στην επέκταση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπως των ΗΠΑ.

Το 2019 συνεχίζουμε να εστιάζουμε στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών μας, στον έλεγχο των παραγωγικών και λειτουργικών εξόδων και στην αύξηση της παραγωγικότητάς μας. Οι δυνατότητες της εταιρείας και η συνολική προϊοντική μας πρόταση, μας δημιουργούν τη βεβαιότητα ότι και φέτος θα καταγράψουμε βελτιωμένη κερδοφορία και ρευστότητα». Ο Μιχάλης Παναγής, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης, πρόσθεσε ότι η εταιρεία «παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση των προϊόντων της και στην εμπορική της στρατηγική, προσδοκώντας και πάλι διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης του κύκλου εργασιών».

Marketing Week Online( 18 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωτό: Απρόσμενοι συνδυασμοί και healthy προτάσεις στο «χωνάκι» της καινοτομίας

Έμφαση στη γευστική απόλαυση και την πρωτοτυπία δίνουν τα brands παγωτού, με τις αναδυόμενες υποκατηγορίες premium, healthy και vegan επιλογών να διανοίγουν νέους ορίζοντες ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778