Marketing Week - Τις εξελίξεις σε τεχνολογία και επικοινωνία ανέλυσαν τα Digital Disruption Sessions

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μια διοργάνωση της Valuecom, με την υποστήριξη της Volvo

Τις εξελίξεις σε τεχνολογία και επικοινωνία ανέλυσαν τα Digital Disruption Sessions

13 Μαρτίου 2019 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν το Σάββατο 2 Μαρτίου, τα Digital Disruption Sessions που οργάνωσε η Valuecom στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της Volvo.

Τρία ενδιαφέροντα πάνελ παρείχαν πληροφορίες και τοποθετήσεις για τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία, το marketing και την επικοινωνία. Στο Session #1: Business Disruption - What Really Happens When you Disrupt a Business, ο Bassim Haidar (Founder & Group CEO, GMT Group, Chairman & CEO, Channel IT Group), ο Αλέξης Πανταζής (Co-Founder & Executive Director, Hellas Direct), ο Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager Greece, Cyprus & Malta, Revolut) και ο Ary Ganeshalingam, (Global Brand Communications Director Chivas Regal, Pernod Ricard), ανέλυσαν την έννοια του business disruption, με τον συντονισμό της Εύας Καϊλή (Ευρωβουλευτή, Πρόεδρο της Επιτροπής για το μέλλον).

Στο Session #2: Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness, ο ιδρυτής και CEO της Valuecom, Αλέξανδρος Μάνος συζήτησε με τον whistleblower της υπόθεσης Cambridge Analytica, Christopher Wylie, ενώ στο τρίτο και τελευταίο πάνελ «Content Frontiers: The Ear is the New Eye», ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, (Co-Founder & CEO, innoetics), και η Θάλεια Μαύρος (Founder & CEO, The Front) συζήτησαν με τον συγγραφέα Χρήστο Χωμενίδη, για το κατά πόσο η τεχνολογία επηρεάζει το περιεχόμενο και το μήνυμα με αφορμή την ανάπτυξη του audio interface.

Marketing Week Online( 13 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778