Τουλάχιστον 25 case studies θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο του ομώνυμου, 5ου συνεδρίου
Η Εξυπηρέτηση Πελατών, τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται ραγδαία σε ένα σημαντικό πεδίο καινοτομίας για τις επιχειρήσεις, που επενδύουν στρατηγικά στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και της εξυπηρέτησης σε όλα τα touchpoints με τον πελάτη.

Έτσι, η καινοτομία και η ποικιλότητα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των case studies που θα παρουσιαστούν στις 28 Μαρτίου στο πλαίσιο του 5ου συνεδρίου για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Οι -τουλάχιστον- 25 καλές πρακτικές που θα παρουσιαστούν, έχοντας ως κοινό παρονομαστή την άριστη εξυπηρέτηση, προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς όπως το λιανεμπόριο, τα καταναλωτικά προϊόντα και οι υπηρεσίες, ο τουρισμός, η εστίαση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ενέργεια.

Ταυτόχρονα, κάθε μια από αυτές τις πρακτικές αναδεικνύει καινοτομίες και εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση όπως το voice search, τα bots, τα mobile apps, τα browser extensions, τα social media, η τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και πρακτικές όπως το loyalty, οι εξατομικευμένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες, η διαχείριση παραπόνων, η επικοινωνία και το feedback, η προσβασιμότητα κ.λπ.

Μεταξύ των εταιρειών που θα παρουσιάσουν είναι οι: Avin, Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Bestprice.gr, Blacklight, Cardlink, Carglass, Chicco, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Δέλτα Τρόφιμα, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Insurancemarket.gr, Kallichoron Art Boutique Hotel, Καυκάς, Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), Nobacco, Ολυμπία Οδός, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ, ParkAround, Protergia, Public, Schneider Electric, The Happy Art, The Luxury Collection και Travelgems. Αναλυτικά οι ομιλητές και τα case studies που θα παρουσιαστούν στο www.customerconference.gr . Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και πραγματοποιείται την Πέμπτη 28 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Ισχύουν προνομιακές τιμές για τα μέλη του ΕΙΕΠ.