Νέα μελέτη της Mastercard
Σήμερα, οι άνθρωποι ζουν μια πιο ψηφιοποιημένη και «εν κινήσει» ζωή και γι’ αυτό προσδοκούν οι πληρωμές τους να γίνονται με τον ίδιο ταχύρρυθμο τρόπο σκέψης.

Αυτό προκύπτει μέσα από τις συζητήσεις στα social media που παρουσιάζονται στη Μελέτη για τις Ψηφιακές Πληρωμές της Mastercard για το 2019. Οι πληρωμές μέσω κινητών συσκευών αντιπροσώπευσαν ποσοστό άνω του 27% του συνόλου των συνομιλιών για το σχετικό θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τις συνολικές αναφορές να σημειώνουν αύξηση κατά 20% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Την ίδια ώρα, οι αναφορές για το mobile wallet υπερδιπλασιάστηκαν συγκριτικά με το 2017.

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research, ανέλυσε περισσότερες από 3,3 εκατ. συνομιλίες, οι οποίες σημειώθηκαν κατά το προηγούμενο έτος σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter, το Facebook και το Instagram. «Οι on-demand υπηρεσίες δεν αποτελούν απλά μια προσδοκία για τον πάροχο καλωδιακής σύνδεσης ή περιεχομένου.

Είναι μια πραγματικότητα για το πώς οι άνθρωποι δηλώνουν ότι επιθυμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους και να πληρώνουν καθημερινά. Στη φετινή μελέτη διαπιστώνουμε πόσο πολύ γίνονται αποδεκτοί οι άμεσοι, εύχρηστοι και ασφαλείς τρόποι πληρωμής σε όλες τις αγορές. Επίσης, αναδεικνύεται το συνεχές ενδιαφέρον και η ζήτηση για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε η Rose Beaumont, Head of Communications, Mastercard Europe.