Παράλληλα, λανσάρει τη νέα αντηλιακή σειρά Κίτρο Sport
Η Κορρές μεταφέρει για τρίτη χρονιά τo μήνυμα #stopsunageing, τονίζοντας ότι ο ήλιος επιδρά αρνητικά στο δέρμα κάθε εποχή, κάθε ημέρα, και υπενθυμίζοντας την ανάγκη προστασίας από τα σημάδια γήρανσης που προκαλεί, κάθε στιγμή.

Το παραδοσιακό βραχιολάκι του Μάρτη μαζί με το March Ribbon συνοδεύουν και πάλι το μήνυμα #stopsunageing, για να «προστατεύσουν» τους all-season-outdoors-fans, ξεκινώντας από την 1η Μαρτίου και για τις επόμενες 364 ημέρες. Εστιάζοντας στην έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων για τη βέλτιστη προστασία από τον ήλιο και τους δώδεκα μήνες του χρόνου, η Κορρές προσθέτει, μεταξύ άλλων, το εκχύλισμα κίτρου, τις β-γλυκάνες, εκχυλίσματα σόγιας και κάρδαμου σε νέες φόρμουλες αντηλιακής προστασίας στο πλαίσιο των activesports. Η νέα αντηλιακή σειρά Κίτρο Sport είναι ανθεκτική στον ιδρώτα και στο νερό, ενυδατώνει, τονώνει και αναζωογονεί το δέρμα, και περιλαμβάνει 4 πρακτικά προϊόντα.