Marketing Week - Aγορά μπίρας: Οι εξαγωγές ξεπέρασαν τις εισαγωγές το 2018

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών, Σοφοκλή Παναγιώτου

Aγορά μπίρας: Οι εξαγωγές ξεπέρασαν τις εισαγωγές το 2018

18 Φεβρουαρίου 2019 | 15:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Θετικό ήταν το ισοζύγιο των εξαγωγών σε σχέση με τις εισαγωγές μπίρας έως και τον Νοέμβριο του 2018, όπως σημειώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών και Πρόεδρος της ζυθοποιίας Septem, Σοφοκλής Παναγιώτου, στο Daily Fax.

Η εικόνα αφορά στο σύνολο της παραγωγής, τόσο από εταιρείες με πολυεθνικό εκτόπισμα, που παράγουν στην Ελλάδα, όσο και από τις ελληνικές επιχειρήσεις μικρότερου βεληνεκούς. O ίδιος αποδίδει τη συγκεκριμένη τάση, στο γεγονός ότι οι ζυθοποιίες που παράγουν στην Ελλάδα, βρίσκονται σε διαδικασία διαρκούς αναζήτησης για την ενίσχυση των εξαγωγών τους.

«Ταυτόχρονα, η εισαγόμενη μπίρα έχει υποστεί σημαντική πτώση στην κατανάλωση, καθότι είναι αρκετά διευρυμένη η ποικιλία κωδικών που παράγονται στην Ελλάδα, καλύπτοντας τους εισαγόμενους. Την ίδια στιγμή οι μεγάλες ζυθοποιίες εξάγουν σημαντικές ποσότητες, τόσο στα Βαλκάνια όσο και σε άλλες χώρες», επισημαίνει ο Σ. Παναγιώτου.

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα τα μέλη της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών συναντήθηκαν, υπό την ομπρέλα της έκθεσης HoReCA, παρουσιάζοντας τεχνικές ζυθοποίησης, τρόπους σερβιρίσματος, σωστής αποθήκευσης και διακίνησης της μπίρας, και αναλύοντας ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο. Σύμφωνα με το Σοφοκλή Παναγιώτου, υφίσταται ανάγκη για συνεργασία όλων των επιχειρήσεων του κλάδου σε θέματα που απασχολούν τη ζυθοποιία.

«Υπάρχουν θέματα στον κλάδο, υπεράνω ανταγωνισμού. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι μικροί ζυθοποιοί εντάχθηκαν στην Ένωση Ζυθοποιών τα τελευταία χρόνια, ενώ ταυτόχρονα γίνονται κινήσεις για τη διάδοση της κουλτούρας της μπίρας, εκδηλώσεις όπως τα ανοιχτά ζυθοποιία που πραγματοποιήθηκαν πέρυσι για πρώτη φορά, και θα επαναληφθούν φέτος το τρίτο σαββατοκύριακο του Ιουνίου. Αυτής της μορφής οι πρωτοβουλίες ανοίγουν τον κλάδο, και προσελκύουν τον καταναλωτή. Δεν είναι τυχαίο ότι η κατανάλωση κινείται σταθερά σε περίπου 35 λίτρα κατά κεφαλήν από το 2011 και σήμερα», τονίζει.

Marketing Week Online( 18 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778