Marketing Week - Χαΐτογλου: Συνεργασία με διαφημιστική για νέο brand στην αγορά των ΗΠΑ

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παράλληλα, διερευνά την τοποθέτηση σε μεγάλες αλυσίδες της χώρας

Χαΐτογλου: Συνεργασία με διαφημιστική για νέο brand στην αγορά των ΗΠΑ

12 Φεβρουαρίου 2019 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Σε στενή συνεργασία με διαφημιστική εταιρεία βρίσκεται το τελευταίο χρονικό διάστημα η Αφοί Χαΐτογλου, εταιρεία που παράγει τον Μακεδονικό Χαλβά στην Ελλάδα, προκειμένου να δημιουργήσει νέο brand στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως ανέφεραν πηγές της εταιρείας.

Στόχος μέσα από τη συγκεκριμένη κίνηση είναι να πετύχει το περαιτέρω άνοιγμά της στη συγκεκριμένη αγορά, διευρύνοντας το κωδικολόγιο των προϊόντων της. Ταυτόχρονα, βρίσκεται σε συζητήσεις και πρόκειται να πραγματοποιήσει κατά το προσεχές διάστημα νέες επαφές με Αμερικανούς διανομείς, με στόχο την είσοδο στις αλυσίδες Walmart, Costco και Target. Ήδη η ελληνική εταιρεία έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την Kroger, προμηθεύοντας τη με δύο δοκιμαστικούς κωδικούς, από τα μέσα του 2018 και ύστερα.

Όπως σημείωναν οι ίδιες πηγές, η Αμερική αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για την Αφοί Χαϊτογλου, δεδομένου του κορεσμού που παρουσιάζει η ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια. Σημειώνεται ότι οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν το 10% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, καταγράφοντας στη διάρκεια του 2018 ανάπτυξη της τάξεως του 15%. Σε ό,τι αφορά το λανσάρισμα νέων προϊόντων στην αμερικανική αγορά, επίκειται η κυκλοφορία ενός νέου κωδικού οργανικού χαλβά με γεύση κακάο.

Επιπλέον, σημαντική είναι η ανάπτυξη που παρουσιάζουν οι πωλήσεις ταχινιού στις ΗΠΑ, κατά 33% το 2018. Αναφορικά με την πορεία του κύκλου εργασιών το 2018, δεν εμφάνισε διακυμάνσεις, καθότι κινήθηκε στα επίπεδα του 2017, στη διάρκεια του οποίου η επιχείρηση κατέγραψε πωλήσεις 68 εκατ. ευρώ.

Marketing Week Online( 12 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778