Τα «έξυπνα» προϊόντα θα φέρουν τη λύση;
Οι marketers θα πρέπει «να ξεκινήσουν να σκέφτονται έναν κόσμο χωρίς διαφημίσεις» δήλωσε ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της Procter & Gamble, στο πλαίσιο της CES 2019.

Με τα ad-free περιβάλλοντα να αυξάνονται διαρκώς, σε συνδυασμό με τη χρήση εργαλείων ad-block και την απομάκρυνση από τα παραδοσιακά media καθιστούν «μετρημένες τις μέρες της διαφήμισης όπως τη γνωρίζαμε». Ένας τρόπος με τον οποίο επιχειρήσεις όπως η P&G μπορούν να διατηρήσουν την επαφή τους με τον καταναλωτή είναι μέσω «έξυπνων» προϊόντων και λύσεων όπως η «συνδεδεμένη» οδοντόβουρτσα Oral-B και η διαδικτυακή πλατφόρμα Skin Advisor, οι οποίες προσφέρουν εξατομικευμένες συμβουλές φροντίδας στους πελάτες.

Διαμορφώνοντας άμεσες σχέσεις με τους καταναλωτές με αυτόν τον τρόπο, «μας δίνεται η δυνατότητα να υλοποιήσουμε το όραμά μας, το οποίο συνίσταται στο να απομακρυνθούμε από ένα σπάταλο μαζικό marketing σε ένα μαζικό one-to-one brand-building», δήλωσε ο ίδιος. Συμπλήρωσε, δε, ότι η απαίτηση για personalization θα συνοδεύεται για περαιτέρω επιθυμία των καταναλωτών να γνωρίσουν τι εκπροσωπεί κάθε brand, τονίζοντας ότι η ολιστική εμπειρία του καταναλωτή αποτελεί κεντρική επιδίωξη της εταιρείας.
(Πηγή: WARC)