Marketing Week - Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Κερδίζοντας το στοίχημα της μπίρας Μάμος

Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Διπλάσια διάθεση όγκου σε σχέση με τον αρχικό στόχο

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Κερδίζοντας το στοίχημα της μπίρας Μάμος

8 Φεβρουαρίου 2019 | 15:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

To στοίχημα ενός εγχειρήματος που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2017 φαίνεται ότι καταφέρνει να εξαργυρώσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Ο λόγος για την μπύρα Μάμος, η οποία αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της ζυθοποιίας με την οικογενειακή επιχείρηση της οικογένειας Μάμου στην Πάτρα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί σε επίπεδο διάθεσης όγκου προϊόντος για το 2018 ήταν στα 20.000 εκατόλιτρα, η πραγματικότητα διέψευσε θετικά τις προσδοκίες, καθώς διατέθηκαν στην αγορά 40.000 εκατόλιτρα μπύρας Μάμος. Η μεγαλύτερη ώθηση για το brand προήλθε κατά κύριο λόγο από την κρύα αγορά.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το συγκεκριμένο λανσάρισμα άγγιξε την ανερχόμενη τάση για μπύρες περιορισμένης παραγωγής με γηγενή χαρακτηριστικά και ετικέτα. Ταυτόχρονα η εταιρεία αξιοποίησε το δίκτυο διανομής της, επεκτείνοντας τη διάθεση της Μάμος πανελλαδικά το καλοκαίρι του 2018 και τοποθετώντας το προϊόν στα κατάλληλα σημεία, την κατάλληλη χρονική στιγμή. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η Μάμος αποτελεί ένα από τα προϊόντα στα οποία επενδύει επενδύει και για το μέλλον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς κατά το προσεχές διάστημα αναμένεται να φέρει στην αγορά και νέα προϊόντα με τη συγκεκριμένη ετικέτα.

Marketing Week Online( 8 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προσωπική περιποίηση: «Πράσινες ετικέτες» και διαδραστική επικοινωνία οδηγούν την ανάκαμψη

Τον λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν τα brands προσωπικής περιποίησης, ακολουθώντας την τάση της φυσικότητας με «free from» συνθέσεις, ενώ αναβαθμίζουν την επικοινωνία τους με διαδραστικές ενέργειες, σε συνεργασία με δημοφιλή ονόματα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778