Διπλάσια διάθεση όγκου σε σχέση με τον αρχικό στόχο
To στοίχημα ενός εγχειρήματος που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2017 φαίνεται ότι καταφέρνει να εξαργυρώσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Ο λόγος για την μπύρα Μάμος, η οποία αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της ζυθοποιίας με την οικογενειακή επιχείρηση της οικογένειας Μάμου στην Πάτρα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί σε επίπεδο διάθεσης όγκου προϊόντος για το 2018 ήταν στα 20.000 εκατόλιτρα, η πραγματικότητα διέψευσε θετικά τις προσδοκίες, καθώς διατέθηκαν στην αγορά 40.000 εκατόλιτρα μπύρας Μάμος. Η μεγαλύτερη ώθηση για το brand προήλθε κατά κύριο λόγο από την κρύα αγορά.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το συγκεκριμένο λανσάρισμα άγγιξε την ανερχόμενη τάση για μπύρες περιορισμένης παραγωγής με γηγενή χαρακτηριστικά και ετικέτα. Ταυτόχρονα η εταιρεία αξιοποίησε το δίκτυο διανομής της, επεκτείνοντας τη διάθεση της Μάμος πανελλαδικά το καλοκαίρι του 2018 και τοποθετώντας το προϊόν στα κατάλληλα σημεία, την κατάλληλη χρονική στιγμή. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η Μάμος αποτελεί ένα από τα προϊόντα στα οποία επενδύει επενδύει και για το μέλλον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς κατά το προσεχές διάστημα αναμένεται να φέρει στην αγορά και νέα προϊόντα με τη συγκεκριμένη ετικέτα.