Υπό την επιμέλεια της Globus BC
Mε νέα, περισσότερο φιλική προς τον καταναλωτή συσκευασία επαναλανσάρεται το 2019 η σειρά Aqua Power Τhe Vitamin Water της Seven CHC.

Το rebranding που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Globus BC, χαρακτηρίζεται από έντονα χρώματα και καθαρές γραμμές στην αποτύπωση του λογοτύπου, ενώ έμφαση δόθηκε στην αποτύπωση χρήσιμων προϊοντικών πληροφοριών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI για το 2018, το Aqua Power κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία των βιταμινούχων νερών με μερίδια της τάξης του 60,4% σε αξία και 60,2% σε όγκο. Σε σχέση με το 2017, τα μερίδια του Aqua Power εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 9 μονάδες σε όρους αξίας και κατά 18,3 μονάδες σε όρους όγκου.

Σημαντική επίσης είναι και η αύξηση της κατηγορίας συνολικά, η οποία σχεδόν τριπλασίασε την αξία της σε σχέση με το 2017, ενώ η ίδια εικόνα καταγράφηκε και σε επίπεδο όγκου. Ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, Επικεφαλής και Ιδρυτής της Seven CHC, δήλωσε: «Η προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών αποτελεί για εμάς το σημαντικότερο βραβείο. Σας ευχαριστούμε και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο που ξεκινήσαμε το 2016 με συνέπεια και πάντα με αξιόπιστα και επωφελή προϊόντα με γνώμονα τον άνθρωπο!».