Marketing Week - Ίδρυση του Global Compact Network στην Ελλάδα

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με 30 μέλη, επιχειρήσεις και οργανισμούς, ξεκινά τη λειτουργία του το Τοπικό Δίκτυο

Ίδρυση του Global Compact Network στην Ελλάδα

22 Ιανουαρίου 2019 | 16:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,New Business

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες, 21 Ιανουαρίου, η ιδρυτική συνάντηση των μελών του Global Compact Network Hellas ως ανεξάρτητης νομικής οντότητας.

Το Global Compact Network Hellas είναι το Τοπικό Δίκτυο του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (United Nations Global Compact-UNGC) στην Ελλάδα. Μεταξύ των στόχων του περιλαμβάνονται η προώθηση των Αρχών του UNGC στους τομείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των εργασιακών σχέσεων, του περιβάλλοντος και της καταπολέμησης της διαφθοράς, η προβολή των πρακτικών της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων, η συμβολή στην περαιτέρω ανάπτυξη της πρωτοβουλίας του UNGC, η επιρροή επί των εθνικών πολιτικών για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και η κινητοποίηση των επιχειρήσεων για συμβολή στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Τα ιδρυτικά μέλη του νέου φορέα είναι οι Carel AE, Cosmos Aluminium ΑΕ, CSR Hellas, Ερνεστ & Γιανγκ Ελλάς (EY), Fourlis AE Συμμετοχων, GEO Routes Cultural Institute, Global Sustain, Grant Thornton AE, Interamerican ΑΕ, Intergeo ΕΠΕ, Intracom Telecom, Intermed ΑΕ, New York College, Polyeco AE, Quality Net Foundation, Uni-Pharma ABEE, Ακρίτας ΑΕ, ΑΛΟΥΜΥΛ ΑΕ, ΑΕ Τσιμέντων Τιτάν, Β. Καυκάς ΑΕ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕ, Ελληνικά Πετρέλαια ΑΕ, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, Μοτορ Οιλ (Ελλάς) Διυλιστήρια Κορίνθου ΑΕ, Μυτιληναίος ΑΕ, Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες Χίου ΑΕ, Όμιλος UNESCO Σερρών, Οργάνωση Γη, ΟΤΕ ΑΕ και ΣΕΒ Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών.

Marketing Week Online( 22 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778