Το rebranding των ρωσικών φρουτοποτών Moya Semya
Στην 2yolk ανέθεσε η Coca-Cola HBC, ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής των brand του ομίλου στον κόσμο, το rebranding των φρουτοποτών Μοya Semya, τα οποία πρωταγωνιστούν στην κατηγορία value for money στη ρωσική αγορά.

Το brief αφορούσε στο repositioning στα ράφια μιας από τις μεγαλύτερες και πιο ανταγωνιστικές αγορές του κόσμου. Ανάμεσα σε εκατοντάδες παρόμοια brands, οι συσκευασίες των Moya Semya έπρεπε να δημιουργήσουν έναν διακριτό ισχυρό χαρακτήρα στο ράφι και να αναδείξουν ποιοτικές και συναισθηματικές αξίες, μέσα από φρέσκους κώδικες για την κατηγορία. Σε ένα project που συμπεριέλαβε brand architecture, verbal branding και παραγωγή που πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, η 2yolk πραγματοποίησε με αυτή τη συνεργασία το πρώτο βήμα της στη ρωσική αγορά.