Marketing Week - Premier Capital: Προχωρά η επένδυση των McDonald’s στην Ελλάδα

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εγκαίνια για το νέο, μεγάλο κατάστημα στο Χαλάνδρι

Premier Capital: Προχωρά η επένδυση των McDonald’s στην Ελλάδα

16 Ιανουαρίου 2019 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Εστίαση

Η Premier Capital άνοιξε ένα νέο εστιατόριο McDonald’s στο Χαλάνδρι, το 23ο McDonald’s που λειτουργεί η Premier Capital Ελλάς στην Ελλάδα.

Η επένδυση ανήλθε σε 1,5 εκατ. ευρώ και σε αυτό απασχολούνται 45 εργαζόμενοι. Το νέο McDonald’s στη Λεωφόρο Μεσογείων ακολουθεί μοντέρνα προσέγγιση στη διακόσμηση, που αντανακλά την αστική ατμόσφαιρα και παράλληλα δημιουργεί ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον. Τα έπιπλα, τα χρώματα και τα φινιρίσματα είναι ουδέτερα και λιτά, με «καθαρές» γραμμές που ζωντανεύουν από pop χρωματικές πινελιές. Παράλληλα, στο εστιατόριο λειτουργεί η νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης table service, καθώς και δύο διπλής όψης μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής.

Η Premier Capital Ελλάς συνεχίζει το πρόγραμμά της για την ανάπτυξη του δικτύου McDonald’s στην Ελλάδα, καθώς την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να ανοίξει ένα ακόμα εστιατόριο στη Λάρισα, επένδυση ύψους 1,6 εκατ. ευρώ. Όπως δηλώνει ο Victor Tedesco, Managing Director της Premier Capital plc, που είναι ο Developmental Licensee για την Ελλάδα, «μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σκοπεύουμε να επενδύσουμε περίπου 10,5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία εννέα ακόμα εστιατορίων, και να δημιουργήσουμε τουλάχιστον 250 νέες θέσεις εργασίας».

Marketing Week Online( 16 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778