Marketing Week - "Marketing... Rules!" του Γιάννη Ρόκκα

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

"Marketing... Rules!" του Γιάννη Ρόκκα

21 Ιανουαρίου 2019 | 09:34 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… H μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα είναι να συνεχίσουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους, δηλαδή να δημιουργούν πετυχημένες μάρκες που τις αγαπά ο κόσμος. Μάρκες σχετικές με τις ανάγκες της εποχής και της κοινωνίας μας. Είναι τόσο σύνθετο και ευμετάβλητο το περιβάλλον, είναι τέτοιες οι τεχνολογικές εξελίξεις, τόσο δυναμικοί οι καιροί που ζούμε, που το branding σήμερα απαιτεί λεπτή ισορροπία μεταξύ της στρατηγικής δέσμευσης και της- σχεδόν real time - προσαρμοστικότητας στο σημερινό τρόπο ζωής.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Το ολοένα αυξανόμενο contextual περιεχόμενο στην επικοινωνία. Οι δυνατότητες που μας προσφέρει σήμερα η τεχνολογία και η περαιτέρω αξιοποίηση των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας, δίνουν ουσιαστική διάσταση στο real time marketing.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… Η τελευταία καμπάνια της Nike με τον Colin Kaepernick! Το να παραμένει ευαίσθητη και κοινωνικά υπεύθυνη μία εταιρία/ένα brand, ήταν και παραμένει μια στρατηγική τολμηρή, ανατρεπτική και μακροπρόθεσμα επωφελής για όλους. Αν δε αυτό το κουβαλάς στο DNA της επικοινωνίας σου διαχρονικά, όπως η Nike, είναι κάτι ζηλευτό.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… Κάθε καλή ιδέα που - για οποιοδήποτε λόγο - δεν πραγματοποιήθηκε.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… Να είναι βαθιά ανθρωποκεντρικός. Να μπορεί να διακρίνει τα πραγματικά insights & τις ανθρώπινες ανάγκες που θα εξυπηρετήσει η μάρκα του. Να σχεδιάζει marketing καμπάνιες με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Να μην σταματάει να μαθαίνει, να εξελίσσεται. Να έχει δίψα γι’ αυτό που κινητοποιεί την ανθρώπινη συμπεριφορά. Να είναι συνεχώς πρόθυμος να αλλάξει, να προσαρμοστεί. Να έχει διάθεση να επανεφεύρει τον εαυτό του και την προσέγγισή του. Οι καιροί το απαιτούν.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… Το έδινα σε ένα παιδί να παίξει.

Marketing Week (T. 1555)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778