Σε εξέλιξη ολόκληρο τον Ιανουάριο
Ενισχύοντας περαιτέρω τη στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone που αναφέρει ότι «το μέλλον συναρπάζει. Ready?», η νέα καμπάνια #ResolutionsLive στόχευε στο να καταγράψει την αισιοδοξία και τη θετική διάθεση της Πρωτοχρονιάς και αποτελεί το πρώτο διεθνές Facebook Live της εταιρείας.

Η Vodafone ζήτησε από τους πελάτες της να αναρτήσουν ένα βίντεο στο οποίο δεσμεύονταν για τις αποφάσεις τους για την νέα χρόνια, το οποίο στη συνέχεια μοιράστηκαν με όλο τον κόσμο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Πλησιάζοντας μεσάνυχτα, οι χρήστες που συμμετείχαν στην καμπάνια είδαν απευθείας στο Facebook Live τα βίντεο που είχαν αναρτήσει σχετικά με τις αποφάσεις τους για την νέα χρονιά. Όλον τον Ιανουάριο, η καμπάνια συνεχίζεται με προσφορές που συνδέονται με τις πιο δημοφιλείς αποφάσεις, όπως 2019 δωρεάν ΜΒ, καθώς και δωρεάν ταινίες Disney. Η εκστρατεία δημιουργήθηκε από τη SANTO London μαζί με το Facebook Creative Shop και την Telescope ως συνεργάτη τεχνικής παραγωγής.