Marketing Week - "Marketing... Rules!" της Έλενας Δομαζάκη

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

"Marketing... Rules!" της Έλενας Δομαζάκη

3 Ιανουαρίου 2019 | 09:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… Ένα offline αγαθό σε μία online επικοινωνία. Η ικανότητα να πείσεις αρχικά τα εσωτερικά κοινά να προσαρμοστούν σε καινοτόμα norms ερευνώντας με ενδελέχεια το πού απευθύνονται. Και, έπειτα, η ικανότητα να τοποθετηθείς στο νου του κοινού στόχου όταν δε το περιμένει.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Ο άνθρωπος! Πλήξαμε από μαγικά δημιουργικά και τέλεια εικόνα. Ο άνθρωπος θέλει επαφή με τον άνθρωπο. Θέλει συναίσθημα. Να ταυτιστεί μαζί σου. Να νιώσει ότι κάπου ανήκει. VR, AI, AR, οκ! Οι τάσεις, στην επικοινωνία, είναι όπως η μόδα. Κάθε χρόνο, τεράστια brands ορίζουν τα trends αλλά αν δεν ταιριάζει στο στυλ σου, αν δεν μπορείς ή δε θέλεις να το στηρίξεις τότε προτιμότερο είναι να απέχεις.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… Σιχαίνομαι τη λέξη αυτή. Μπορώ να πω με ειλικρίνεια ότι στεναχωρήθηκα όταν δεν κληρώθηκα για τη visa στις Η.Π.Α όπου ζούσα και δούλευα. Όμως, νιώθω τυχερή που γύρισα στη χώρα μας και ευλογημένη που η δουλειά μου είναι βασισμένη στις δύο μου πιο μεγάλες αγάπες: στο φαγητό και στον άνθρωπο!

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… Όταν γίναμε ματαιόδοξοι. Θέλουμε να τα πούμε όλα. Θέλουμε να ανήκουμε παντού. Ποιο απ’ όλα που έχεις να πεις είναι αυτό που πρέπει να πεις, αυτή τη στιγμή, σε αυτό το κοινό με αυτόν τον τρόπο. Λέξεις όπως η καινοτομία έχουν καταντήσει τετριμμένες. Εταιρείες που όντως καινοτομούν, δεν έχουν τον κίνδυνο της εφευρετικότητας αλλά τον κίνδυνο της προτεραιοποίησης.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… H γρήγορη προσαρμοστικότητα σε αλλαγές και η κάθε «νίκη» στη διελκυστίνδα παράδοση-innovation. Η ικανότητα να ερμηνεύσει τη μετάβαση από την πελατοκεντρικότητα στην ανθρωποκεντρικότητα.

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… δημιουργούσα μια νοητή ευθεία. Θα μας συγκέντρωνα όλους. Θα ζητούσα να βγάλουμε τα παπούτσια μας, να ανταλλάξουμε ζευγάρι με το διπλανό μας και να κρατηθούμε από τα χέρια για να δημιουργήσουμε μια παράλληλη νοητή γραμμή στην ευθεία. Θα «απαιτούσα» να πάμε όλοι one step back, ώστε να δούμε πιο καθαρά από τη θέση του άλλου. Τότε μόνο ίσως μπορούσαμε να κάνουμε το marketing καλύτερο. Μαζί.

Το κείμενο υπογράφει η Έλενα Δομαζάκη, Head of Communications & Digital Marketing, Creta Farm

Marketing Week (T. 1553)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778