Marketing Week - «Καυτό» θεσμικά το 2019 για την τηλεόραση

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

«Καυτό» θεσμικά το 2019 για την τηλεόραση

19 Δεκεμβρίου 2018 | 13:57 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends,Τηλεόραση

Το 2019 θα είναι χρονιά σημαντικών αλλαγών στο τηλεοπτικό σκηνικό, με αιχμή την ολοκλήρωση της αδειοδότησης των σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, για πρώτη φορά στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης.

Εάν σε αυτή την πραγματικότητα προσθέσει κανείς και τις κοσμογονικές αλλαγές που επιφέρει η τεχνολογική εξέλιξη στην παραγωγή, διανομή και κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου έχει μπροστά του την μεγάλη εικόνα για την Τηλεόραση τους προσεχείς μήνες. Κάπως έτσι ξεκίνησε η σκέψη να δημιουργήσουμε το «TV Insider 2019: Τhe Year Ahead», μια ειδική έκδοση στην οποία θελήσαμε να καταγράψουμε τις παραπάνω εξελίξεις. Το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από ότι αναμέναμε.

Κι αυτό διότι μιλήσαμε με πολλούς σημαντικούς ανθρώπους που σχετίζονται με το μέσο είτε άμεσα, είτε έμμεσα, οι οποίοι δεν καταθέτουν απλά απόψεις, αλλά βγάζουν και ειδήσεις, προϊδεάζοντας σε έναν βαθμό για τις εξελίξεις που έρχονται.
Στο σημερινό τεύχος συγκεντρώσαμε σε ένα ρεπορτάζ ορισμένες μόνο από τις ιδιαίτερα αιχμηρές δηλώσεις των ανθρώπων αυτών στο «TV Insider 2019», που αποδεικνύουν γιατί η αγορά αναμένει με τόσο ενδιαφέρον την έκδοση αυτή.

«Εάν υπάρχουν επενδυτές οι οποίοι με δικά τους χρήματα θέλουν να επενδύσουν στην τηλεόραση είναι καλοδεχούμενοι. Εάν όμως οι ”επενδυτές” χρησιμοποιούν άμεσα η έμμεσα κρατική ενίσχυση για να εισέλθουν στην αγορά με άλλους σκοπούς, τότε η ΕΙΤΗΣΕΕ θα αντιδράσει», αναφέρει ο Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος της ΕΙΤΗΣΕΕ, προϊδεάζοντας για ένα «καυτό» 2019 από πλευράς θεσμικών εξελίξεων. «Η τηλεόραση σταδιακά θα χάσει τον α-ταξικό της χαρακτήρα και η κατανάλωση προγραμμάτων θα προσδιορίζεται από το διαθέσιμο εισόδημα των τηλεθεατών», επισημαίνει από την πλευρά του ο Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ.

Τέλος, «ανεβαίνει το θερμόμετρο» στις σχέσεις Πολιτείας-Περιφερειακών Τηλεοράσεων, με τον Αντώνη Δημητρίου να προϊδεάζει για μια δύσκολη διαπραγμάτευση: «Η πλειοδοτική διαδικασία όπου την άδεια παίρνει όποιος δώσει τα περισσότερα χρήματα, στην περίπτωση των περιφερειακών αδειών, είναι θεσμικά αδικαιολόγητη, οικονομικά ατελέσφορη και δημοκρατικά και εθνικά επικίνδυνη. Πρότασή μας είναι η δημοπρασία να αντικατασταθεί από σύστημα μοριοδότησης με κριτήρια όπως επαρκές προσωπικό, εξοπλισμό και περιεχόμενο προγράμματος». Η έκδοση θα είναι στα χέρια σας τον Ιανουάριο.

Marketing Week (T. 1553)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778