Marketing Week - Τη L' Artigiano επέλεξε το Public

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για το κέρασμα των εργαζομένων του τη Black Friday

Τη L' Artigiano επέλεξε το Public

29 Νοεμβρίου 2018 | 18:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Τρόφιμα - Ποτά

Το Public, η ελληνική αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, προσέφερε «διαλείμματα αυθεντικής ιταλικής πίτσας L' Artigiano» στο ανθρώπινο δυναμικό του ενόψει του διεθνώς καθιερωμένου θεσμού της Black Friday.

Πιο συγκεκριμένα, η L’ Artigiano, επιλέχτηκε από το Public για το κέρασμα των εργαζομένων του, το οποίο έγινε στις 22 Νοεμβρίου στα καταστήματα της εταιρείας ανά την Ελλάδα και στα κεντρικά γραφεία.

Marketing Week Online( 29 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778