Marketing Week - Δημιουργώντας blends εμπειρίας, γεύσης και ποικιλίας με «άρωμα» καφέ

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Δημιουργώντας blends εμπειρίας, γεύσης και ποικιλίας με «άρωμα» καφέ

29 Νοεμβρίου 2018 | 15:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

Πιστοποιημένοι baristi, cosy περιβάλλον, μια μεγάλη λίστα blends και ένας πλήρης κατάλογος brunch διαμορφώνουν την εμπειρία Flocafe Espresso Room, «σερβίροντας» μια ξεχωριστή πρόταση για κάθε στιγμή της ημέρας.

Η εστίαση αποτελεί έναν κλάδο που παρά την οικονομική κρίση ή και εξαιτίας αυτής, έχει να επιδείξει πολλές και ενδιαφέρουσες τάσεις τα τελευταία χρόνια. Ανάμεσά τους η στροφή προς τις ιδιαίτερες επιλογές και η δυναμική χρήση των social media και digital επιλογών, ευνοούν την ανάπτυξη concepts που προτάσσουν διαφορετικές εμπειρίες. Μία από τις κατηγορίες στην οποία αποτυπώνεται δυναμικά αυτή η τάση, είναι αυτή του καφέ.

Νέο concept, νέες γεύσεις
Τα Flocafe, η αλυσίδα καφέ με τη μεγαλύτερη ιστορία στην Ελλάδα από το 1994, ενέταξε τον espresso στην καθημερινότητά μας αλλάζοντας τα μέχρι τότε δεδομένα. Το 2014, κάνει ένα ακόμη βήμα εξέλιξης και επαναπροσδιορίζεται λανσάροντας το concept των Flocafe Espresso Room και συνεχίζει μέχρι και σήμερα δυναμικά ανανεώνοντας τον κατάλογο με τα blends, ενώ με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς θα προσφέρει φρεσκοκαβουρδισμένο καφέ με νότες και άρωμα Αιθιοπίας. Το νέο concept ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη αισθητική του, όπου κυριαρχούν τα σύγχρονα στοιχεία διακόσμησης σε τόνους του γκρι και του μαύρου, τον απόλυτα ατμοσφαιρικό φωτισμό, τις ακατέργαστες ξύλινες επιφάνειες, αλλά και τις δημιουργικές λεπτομέρειες.

«Χαρμάνι» εξυπηρέτησης και ποικιλίας

Σε αυτό τον cosy και authentic χώρο που πλημμυρίζει άρωμα φρεσκοαλεσμένου καφέ, οι άρτια εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι baristi μυούν τον επισκέπτη στον κόσμο του coffee expertise, προσφέροντάς του την απόλυτη εμπειρία καφέ in store ή on the go. Τα Flocafe Espresso Room προσφέρουν στον πελάτη μια ευρεία γκάμα προϊόντων, τα οποία ξεκινάνε από τον καφέ και τα ροφήματα φτάνοντας στα γευστικά snacks και τον ολοκληρωμένο κατάλογο του brunch, δημιουργώντας μία ιδανική σχέση ποιότητας – τιμής για τον πελάτη. Μια γκάμα με 3 διαφορετικά χαρμάνια το καθένα με διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, υπόσχεται να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό coffee addict. Ο καφές ετοιμάζεται από τους baristi των Flocafe Espresso Room, σύμφωνα με τα πρότυπα του World Barista Championship και σερβίρεται με την επίδειξη εντυπωσιακού latte art.

Υπερβαίνοντας τα όρια του καφέ
Πέρα από τον καφέ, επιπλέον λόγοι για να επισκεφτεί κάποιος τα Flocafe Espresso Room είναι τα απολαυστικά signature ροφήματα με βάση τον καφέ και τη σοκολάτα, η ποικιλία των ζεστών και κρύων τσάι καθώς και τα μοναδικά sandwiches. Τα Flocafe Espresso Room, επενδύοντας στον πλουραλισμό των προϊόντων και ακολουθώντας τις τάσεις, δημιούργησαν έναν ευφάνταστο κατάλογο brunch για όλα τα γούστα, βασισμένο στην καινοτομία και τις όμορφες γεύσεις, για μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Κάθε επίσκεψη, μια εμπειρία
Στον πυρήνα των Flocafe Espresso Room πάντα βρίσκεται ο άνθρωπος. Συνδυάζοντας το experiential marketing και την πολύχρονη εμπειρία τους, επιβραβεύουν τον καταναλωτή μέσω ειδικών ενεργειών ενίσχυσης της επισκεψιμότητας, τη δημιουργία combos που στοχεύουν να γνωστοποιήσουν τα προϊόντα με το μεγαλύτερο δυνατό όφελος προς τον επισκέπτη και καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες περιστάσεις χρήσης.

Κομβικό σημείο για το brand που αποτελεί διαχρονικά δυνατό πρωταγωνιστή στην κατηγορία του καφέ, είναι να μπορεί να προσαρμόζεται στην εποχικότητα. Εν όψει λοιπόν, της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, τα Flocafe Espresso Room προτείνουν 4 μοναδικά χριστουγεννιάτικα ροφήματα με βάση τον καφέ ή τη σοκολάτα και απογειώνουν την εμπειρία με ένα απολαυστικό red velvet cake δημιουργώντας μια εξαιρετική ατμόσφαιρα για να ξεκινήσει κάποιος τη μέρα του, μια ανάπαυλα κατά τη διάρκεια του shopping και ένα ιδανικό κλείσιμο σε μια κουραστική ημέρα.

Επένδυση στην περιβαλλοντική υπευθυνότητα
Τέλος, με αφορμή τις εξελίξεις που διαδραματίζονται σε ένα παγκόσμιο σύστημα, οφείλει κανείς να παραδεχτεί πως δεν γίνεται να μην επηρεάσουν το καταναλωτικό κοινό διαμορφώνοντας τα standards των καταναλωτών και κατά συνέπεια τη συμπεριφορική πρακτική των μεγάλων brands του καφέ. Σε αυτό το πλαίσιο, τα Flocafe Espresso Room, διαθέτουν στα καταστήματά τους προς πώληση, bamboo cups δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να αγοράσει ένα από αυτά και να το επαναχρησιμοποιεί συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση χρήσης του πλαστικού. Και αυτό είναι μόνο η αρχή, καθώς το brand πρόκειται να ενισχύσει τη γκάμα με αυτά τα προϊόντα, δυναμικά το Α’ εξάμηνο του 2019.

Marketing Week (T. 1552)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778