Με στελέχη των WPP, Sunday Times και News UK, ΟΠΑΠ και Fjord/Accenture Interactive
Το μέλλον του marketing θα συζητήσουν εκπρόσωποι της WPP, του Εκδοτικού Οργανισμού των Sunday Times και News UK, του ΟΠΑΠ και της Fjord/Accenture Interactive, στη σκηνή του IMC18 την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου στο Village Αμαρουσίου.

Ο Στέφανος Κλημαθιανός, Global Client Leader του WPP για πελάτες όπως η Google και η Nestle, θα υποστηρίξει την άποψη ότι μία νέα εποχή για τα advertising agencies ανατέλλει, ενώ ο Frank Mugοmba που επιβλέπει το ψηφιακό μετασχηματισμό και τις στρατηγικές συνεργασίες των Sunday Times, Times, και Sun θα εξηγήσει γιατί είναι αισιόδοξος για το μέλλον των publishers. Θα τοποθετηθούν επίσης ο Πάνος Μπάσιος, που έχει αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΠΑΠ και ο Sergio Fabio, Regional Design Director με την Accenture Interactive / Fjord. Ο stand-up comedian και πρώην διαφημιστής Γιώργος Χατζηπαύλου θα συντονίσει τη συζήτηση που θα ακολουθήσει τα keynote sessions και θα προσκαλέσει τους παρευρισκόμενους να καταθέσουν τις ερωτήσεις τους και να δείξουν τις γνώσεις τους σε μία διαδραστική αναμέτρηση.