Marketing Week - Νέα πραγματικότητα για το marketing αυτοκινήτου

Παρασκευή, 26 Απριλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Νέα πραγματικότητα για το marketing αυτοκινήτου

23 Νοεμβρίου 2018 | 10:34 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends,Αυτοκινητοβιομηχανία

Ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν από τους πρώτους που «χτυπήθηκε» από την οικονομική κρίση.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι η κρίση λειτούργησε ως Αρμαγεδών για το αυτοκίνητο, αλλάζοντας δραματικά το τοπίο στον κλάδο. Αυτή είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη έχει να κάνει με τις τεχνολογικές εξελίξεις, οι οποίες διαμορφώνουν ένα νέο πεδίο ανάπτυξης για το αυτοκίνητο. Και αναφέρομαι στην ηλεκτροκίνηση, στην συνδεσιμότητα, στην αυτονομία, σε στοιχεία που διαμορφώνουν ένα εντελώς νέο – όσο και αχαρτογράφητο – τοπίο γι’ αυτόν. Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνολογικές εξελίξεις σε συνδυασμό με την σταθεροποίηση – σε έναν βαθμό – του οικονομικού κλίματος, βοηθούν στην ανάκαμψη του κλάδου, αφού όπως δείχνουν τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, οι πωλήσεις ακολουθούν ανοδική τροχιά, ενώ οι μάρκες εμπλουτίζουν το επικοινωνιακό τους mix με νέες συνεργασίες, αλλά και engaging ενέργειες.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, η άνοδος των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων ήταν 13% τον Οκτώβριο έναντι Οκτωβρίου του 2017, ενώ το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2018, οι ταξινομήσεις καινούριων επιβατικών είναι διευρυμένες κατά 19,7%, ως προς το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους. Παρά τη συνεχιζόμενη άνοδο ωστόσο, η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο δεκάμηνο του 2018 κινήθηκε κατά 61,8% χαμηλότερα ως προς τον μέσο όρο προ κρίσης, δηλαδή το διάστημα 2000-2009.

Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο ωστόσο, έχει να κάνει με τη νέα στρατηγική marketing που εξελίσσουν τα brands αυτοκινήτου, με το digital communication να είναι πλέον πρωταγωνιστής, αφού το καταναλωτικό κοινό στρέφεται στις διαδικτυακές πηγές για την ενημέρωση σχετικά με τις νέες κυκλοφορίες και τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε οχήματος. Η δυνατότητα για personalization που προσφέρει το digital, μέσα από διαδραστικά online εργαλεία, αλλάζει άρδην το παιχνίδι. Διαβάστε τις διαστάσεις της νέας πραγματικότητας στο marketing αυτοκινήτου, στο σχετικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε.

Marketing Week (T. 1551)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778