Marketing Week - M. Τσαμάζ, ΟΤΕ: «Η δυναμική στη σταθερή τηλεφωνία θα συνεχιστεί»

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Οικονομικά αποτελέσματα ανακοίνωσε ο όμιλος για το 3ο τρίμηνο ‘18

M. Τσαμάζ, ΟΤΕ: «Η δυναμική στη σταθερή τηλεφωνία θα συνεχιστεί»

8 Νοεμβρίου 2018 | 16:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεπικοινωνίες

Αύξηση εσόδων κατά 1,9% και προσαρμοσμένου EBITDA κατά 5,7% κατέγραψε ο όμιλος ΟΤΕ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα 3ου τριμήνου ’18 που ανακοίνωσε.

Η αύξηση αυτή αποδίδεται κυρίως στη διψήφια αύξηση στις ευρυζωνικές υπηρεσίες σταθερής και στα ισχυρά έσοδα κινητής από data και περιαγωγή, καθώς και στο συνεχή εξορθολογισμό του κόστους. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Mιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε: «Στην Ελλάδα η οποία ανακάμπτει οικονομικά, είχαμε ένα καλό τρίμηνο, με τις υπηρεσίες λιανικής σταθερής, αλλά και την κινητή τηλεφωνία, να καταγράφουν αύξηση εσόδων. Στη σταθερή τηλεφωνία Ελλάδας, καταγράψαμε υψηλότερα έσοδα από υπηρεσίες, κυρίως ευρυζωνικές, ενώ η κινητή τηλεφωνία επωφελήθηκε από τη συνεχιζόμενη αύξηση των εσόδων από δεδομένα και την επιτυχημένη τουριστική περίοδο, που ενίσχυσε τα έσοδα περιαγωγής».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η δυναμική στη σταθερή τηλεφωνία αναμένεται να συνεχιστεί, ενώ στην κινητή τηλεφωνία ο όμιλος αναμένει μεγαλύτερες προκλήσεις κατά τα επόμενα τρίμηνα. Τόνισε επίσης ότι οι ισχυρές επιδόσεις της ελληνικής αγοράς οφείλονται κατά κύριο λόγο στην τεχνολογική υπεροχή που ο όμιλος χτίζει εδώ και χρόνια και στην οποία θα συνεχίσει να επενδύει. Αναφέρθηκε επίσης στην εμπειρία εξυπηρέτησης, ως κύριο όχημα για την προσέλκυση και διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών.

Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778