Marketing Week - ZeniΘ: «Οι πελάτες αναζητούν έναν πάροχο εμπιστοσύνης»

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

ZeniΘ: «Οι πελάτες αναζητούν έναν πάροχο εμπιστοσύνης»

2 Νοεμβρίου 2018 | 18:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Ενέργεια / Περιβάλλον

Σε έναν καταιγισμό διαφήμισης, με την παρουσία πολλών εταιρειών, συνεχών προσφορών και νέων προϊόντων, ο καταναλωτής ενέργειας στην Ελλάδα σήμερα αναζητεί τον αξιόπιστο πάροχο εμπιστοσύνης που θα καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες και ταυτόχρονα θα του εξασφαλίσει πρόσθετες υπηρεσίες που του δίνουν μεγαλύτερη αξία. Η εμπιστοσύνη είναι κεντρικός άξονας της φιλοσοφίας της ZeniΘ, η οποία διαπερνά τόσο τη δομή της όσο και την επικοινωνία της.

Η ΖeniΘ, ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στη χώρα, με μεμονωμένα αλλά και συνδυαστικά προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, με τη 18χρονη ιστορία της στην ελληνική ενεργειακή αγορά, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων πελατών ανά την Ελλάδα και συνεχίζει, προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της στην εγχώρια αγορά καθώς και τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, της Ιταλικής ΕΝΙ, από τις ώριμες αγορές.

Εγκαινιάζοντας μια σειρά καινοτομιών της, η ΖeniΘ προσέφερε πρώτη την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας ZeniΘ DUAL ENERGY, που παρέχει εκπτώσεις σε όσους συνδυάζουν φυσικό αέριο και ρεύμα. Η υπηρεσία ZeniΘ DUAL ENERGY σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τους καταναλωτές, είτε αυτοί είναι οικιακοί πελάτες είτε οργανισμοί και επιχειρήσεις, αφού όλη η ενέργεια προσφέρεται από έναν πάροχο, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές.

H εταιρεία εισήγαγε στην ελληνική αγορά και τα σταθερά πακέτα ενέργειας: POWER HOME PACK και GAS HOME PACK. Η μοναδικότητα των προϊόντων αυτών έγκειται στο ότι o καταναλωτής πληρώνει ένα σταθερό και προκαθορισμένο πόσο κάθε μήνα, εξασφαλίζοντας ότι οι λογαριασμοί ρεύματος και φυσικού αερίου θα έρχονται χωρίς εκπλήξεις, ενώ κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το πακέτο που του ταιριάζει, βάσει των δικών του μοναδικών ενεργειακών αναγκών.

Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της φιλοσοφίας, η εταιρεία φροντίζει για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών σε ρεύμα, με τη δημιουργία των προϊόντων POWER HOME και POWER HOME NIGHT (για μειωμένη χρέωση στην κατανάλωση νυχτερινού ρεύματος), που απευθύνονται σε όλους τους οικιακούς καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, προσφέροντας ανταγωνιστικές χρεώσεις προμήθειας, χωρίς περιορισμούς στην κατανάλωση. Την πιο πρόσφατη καινοτομία της αποτελεί το προϊόν ΖeniΘ POWER HOME STUDENT που απευθύνεται στο φοιτητικό κοινό, παρέχοντας 2 δωρεάν πάγια στο ηλεκτρικό ρεύμα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Επιπλέον του portfolio της, η ZeniΘ δημιούργησε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, δείχνοντας έμπρακτα ότι τον στηρίζει στα οικογενειακά του έξοδα: τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, μέσω της οποίας ο καταναλωτής αποκτά πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check up και υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές, για έναν ολόκληρο χρόνο, και σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών της, παλιών και νέων.

Επιδιώκοντας την άμεση επαφή όλες τις ώρες με τον πελάτη, η εταιρεία επέλεξε να έχει  δυνατή παρουσία στα social media (Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter)  και επένδυσε στην ψηφιακή εξυπηρέτηση. Έτσι διαθέτει το www.zenith.gr, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ενημερώνονται εύκολα και άμεσα για τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες και τις προσφορές της.

Επιπλέον, ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της για εξοικονόμηση χρόνου, δημιούργησε τη διαδικτυακή υπηρεσία myΖeniΘ, που φιλοξενείται στο site, και δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να διαχειρίζονται από τον υπολογιστή ή το smartphone τους μια σειρά από ζητήματα που σχετίζονται με το λογαριασμό τους, εύκολα και γρήγορα. Η ZeniΘ διαθέτει επίσης 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, ενώ σύντομα αναμένεται το άνοιγμα του πρώτου καταστήματός της στην Αθήνα, και είναι και άμεσα προσβάσιμη στον τηλεφωνικό αριθμό 18321.

Το κείμενο υπογράφει ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, ΖενίΘ.

Marketing Week (T. 1550)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778