Marketing Week - Σύμπραξη για την ανάπτυξη της Αθήνας από Δήμο Αθηναίων, ΣΕΤΕ, Aegean και ΔΑΑ

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το πλάνο του «This is Athens & Partners» περιλαμβάνει Destination Development, Marketing και Management

Σύμπραξη για την ανάπτυξη της Αθήνας από Δήμο Αθηναίων, ΣΕΤΕ, Aegean και ΔΑΑ

2 Νοεμβρίου 2018 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τουρισμός

Με βασική αποστολή τη σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για επισκέπτες, κατοίκους, επαγγελματίες και επενδυτές, ο Δήμος Αθηναίων, ο ΣΕΤΕ, η Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας το «This is Athens & Partners».

Στην εναρκτήρια εκδήλωση για την παρουσίαση της σύμπραξης, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, ο Πρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός, απηύθυναν κάλεσμα συμμετοχής σε όλες τις δημιουργικές δυνάμεις της πόλης με στόχο τη διεύρυνση του This is Athens & Partners και κατ’ επέκταση την ενίσχυση του αναπτυξιακού τoυ αποτυπώματος στην οικονομία επισκεπτών της πόλης.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο, τριετές αναπτυξιακό πλάνο ύψους 15 εκατ. ευρώ, η σύμπραξη This is Athens & Partners θα αναλάβει τον συντονισμό και την υλοποίηση δράσεων τόσο για την ανάπτυξη και την αναβάθμιση του προορισμού Αθήνα, όσο και για την αποτελεσματική προώθηση της πόλης στις μεγάλες τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Το αναπτυξιακό πλάνο χωρίζεται σε τρεις άξονες δράσεων: Ανάπτυξη του Προορισμού (Destination Development) με επενδύσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου και τον σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών για το διεθνές και εγχώριο κοινό, Προβολή και προώθηση του Προορισμού (Destination Marketing) με τη διαμόρφωση και επικοινωνία της ταυτότητας της Αθήνας, και Διαχείριση του Προορισμού (Destination Management) με τον συντονισμό φορέων για τη δημιουργία ενιαίας εμπειρίας επισκεπτών.

Marketing Week Online( 2 Νοεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778