Σύμφωνα με την 7η έρευνα «Βαρόμετρο» FOOD της Edenred
Υπό την ιδιότητά του ως συντονιστής του προγράμματος FOOD (Fighting Obesity through Offer and Demand) για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας μέσω της προσφοράς και της ζήτησης, ο όμιλος Edenred διεξήγαγε έρευνα μέσα στο 2018 σε περισσότερους από 25.000 εργαζόμενους και 1.400 ιδιοκτήτες εστιατορίων σε 8 ευρωπαϊκές χώρες (Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Σλοβακία, και Ισπανία) σχετικά με την κατανάλωση φαγητού κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Η έβδομη έρευνα FOOD barometer επεσήμανε μια σειρά από τάσεις: την απότομη αύξηση της ζήτησης για υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα, τον ολοένα και σημαντικότερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι εταιρείες προκειμένου να βελτιώσουν την ευημερία των εργαζομένων τους και το ενδιαφέρον που δημιουργεί η τεχνολογία για την ενθάρρυνση της υγιεινής διατροφής.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχει παρατηρηθεί μετά την έναρξη της έρευνας «βαρομέτρου», είναι η μεγαλύτερη επίγνωση σχετικά με τη σημασία της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, ακόμη και κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας. Το 72% των Ευρωπαίων εργαζόμενων νιώθουν ότι μία εταιρεία οφείλει να βοηθά τους εργαζομένους της να τρέφονται υγιεινά, μέσω ποικίλων καινοτομιών.