Marketing Week - Η Theresa May ζητά από τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τη φυλετική ισότητα

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Champion της πρωτοβουλίας ορίσθηκε η Karen Blackett του WPP

Η Theresa May ζητά από τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τη φυλετική ισότητα

11 Οκτωβρίου 2018 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά

Ένα νέο χάρτη δράσεων, που περιλαμβάνει 5 πρακτικά βήματα τα οποία μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα για να προωθήσουν τη φυλετική ισότητα στον χώρο εργασίας, παρουσίασε η πρωθυπουργός της Μ. Βρετανίας Theresa May.

Το «Race at Work Charter» καλεί τους εταιρικούς οργανισμούς να ενισχύσουν την ανέλιξη σε υψηλόβαθμες θέσεις στελεχών που ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες, εξαλείφοντας εμπόδια και ενσωματώνοντας πρωτοβουλίες όπως mentoring και προγράμματα υποστήριξης. Καθήκοντα «champion» της εν λόγω πρωτοβουλίας, της οποίας αρμόδιος φορέας είναι το Business in the Community Network, έχει αναλάβει η Karen Blackett, Country Manager του WPP στη Μ. Βρετανία.

Σε σχετική εκδήλωση παρουσίασης που έγινε στα κεντρικά γραφεία του WPP στο Λονδίνο και στην οποία συμμετείχαν επικεφαλής εταιρειών όπως Shell, Deloitte, Lloyds Bank, κ.ά., η πρωθυπουργός της χώρας κάλεσε τις επιχειρήσεις να ορίσουν Executive Sponsor for Race Equality, να καταγράψουν τα φυλετικά δεδομένα των οργανισμών τους και να εντοπίσουν έτσι σε ποιες δράσεις οφείλουν να προχωρήσουν, ώστε να διασφαλίσουν ότι ασκούν δίκαιες πρακτικές απασχόλησης για όλους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Karen Blackett, ως Country Manager του WPP UK, προχώρησε στην εγκαθίδρυση ενός Inclusion Board, με σκοπό την άρση σχετικών εμποδίων στην εξέλιξη των στελεχών: «Η δημιουργικότητα ενδυναμώνει την ανάπτυξη κι αυτό συμβαίνει μόνον όταν έχουμε διαφορετικά ταλέντα στο ίδιο δωμάτιο, που αντανακλούν την κοινωνία στο περιεχόμενο που δημιουργούμε. Ως Race at Work Champion της βρετανικής κυβέρνησης, δεσμεύομαι να βοηθήσω τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα ανισότητας σε όλα τα επίπεδα, με πρακτικούς τρόπους».

Marketing Week Online( 11 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778