Marketing Week - Αλκοολούχα ποτά: Experiential δράσεις και premiumization, στο shaker της ανάπτυξης

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αλκοολούχα ποτά: Experiential δράσεις και premiumization, στο shaker της ανάπτυξης

17 Οκτωβρίου 2018 | 09:30 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Ευκαιρίες ανάπτυξης νέων προϊόντων αλλά και εμπειριών επιφυλάσσει ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών, με τους καταναλωτές να αναζητούν premium απολαύσεις και να επιβραβεύουν τις βιωματικές ενέργειες επικοινωνίας, σε ένα θετικό momentum για την αγορά.

Ανοδική είναι η τροχιά που ακολουθεί η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών. Τα στοιχεία της Energias Market Research Pvt. Ltd. δείχνουν ότι η ανάπτυξή της αναμένεται να ακολουθήσει μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 2,5% μέχρι το 2024, οπότε και εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 1.674,1 δισ. δολάρια. Θετική είναι η εικόνα που παρουσιάζει η αγορά και στην Ελλάδα, μετά από πολλά χρόνια αρνητικών επιδόσεων. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International, οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν οριακή άνοδο για το 2017, εν μέρει λόγω της άνθισης του τουρισμού, ενώ η συνολική ανάπτυξη του όγκου της προβλέπεται ότι συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με την κατανάλωση να εξακολουθεί να ανακάμπτει.

PREMIUM ΓΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ
Απρόσκοπτα δείχνει να συνεχίζεται η τάση για ποιοτικότερες επιλογές, με τις premium γεύσεις να κερδίζουν έδαφος. Ταυτόχρονα, εκπαιδεύοντας τους γευστικούς τους κάλυκες σε νέα ερεθίσματα, οι καταναλωτές δεν αντιστέκονται σε avant guard προτάσεις, δημιουργώντας νέες εμπορικές ευκαιρίες για την κατηγορία. Όπως σημειώνει ο Δώρης Τσολακίδης, Διευθυντής Μarketing της WS Karoulias, «εδώ και μερικά χρόνια παρατηρούμε τους Έλληνες να πίνουν λιγότερο μεν, αλλά να κάνουν ποιοτικότερες επιλογές. Επίσης, πειραματίζονται περισσότερο με νέες κατηγορίες και γεύσεις» και προσθέτει: «Βλέπουμε την οn trade σκηνή να ανθίζει στα αστικά κέντρα κυρίως. Ο χώρος έχει κερδίσει σε γνώσεις, εμπειρίες και διακρίσεις και αυτό παρουσιάζει ενδιαφέρον και ευκαιρίες για τα brands ποτών. Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι αυτές του gin, των απεριτίφ και της εισαγόμενης μπίρας. Στα bars βλέπουμε κλασσικά cocktails να παρουσιάζονται με σύγχρονα twists και την προσοχή να δίνεται στη φινέτσα, στη γεύση και το άρωμα, και όχι πλέον στον εντυπωσιασμό».

Την επικράτηση ποιοτικών, εκλεκτών labels υπογραμμίζει και ο Κώστας Θεοφιλόπουλος, Marketing Manager της Αmvyx: «Η επιμονή στις χειροποίητες, παραδοσιακές τεχνικές και τις μικρές, μη μαζικές παραγωγές (craft quality) αποτελεί βασικό κριτήριο προτίμησης από το ουίσκι μέχρι το gin και τη βότκα, στρέφοντας τoν καταναλωτή προς ψαγμένα, διαφοροποιημένα και ποιοτικά malt (Glenfiddich, The Balvenie, Aberfeldy, Craiggellachie κ.ά.) και premium και super premium βότκα και gin (Grey Goose, Bombay, Hendrick’s)». Σε αυτό το περιβάλλον, ορισμένα από τα λανσαρίσματα που ξεχώρισαν ήταν αυτό του Gordon’s Pink premium gin από τη Diageo, το οποίο εγκαινίασε μια ευρωπαϊκή τάση πίσω από τα flavored gins, καθώς και αυτά των Stoli Gold Vodka, Raven Rare Scotch Whisky και Cenote Luxury Tequila από την WS Karoulias.

ΠΟΤΗΡΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η οικονομία της εμπειρίας φαίνεται να επιβάλει τους όρους της και στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, μεταβάλλοντας τον τρόπο που οι καταναλωτές σχετίζονται με τα brands, αλλά και με την ίδια τη συνήθεια της κατανάλωσης. Εστιάζοντας στην κατηγορία των luxury spirits, η Πηνελόπη Ζαούδη , Senior Luxury and Scotch C&E Manager της Diageo, υποστηρίζει ότι «οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο να καταναλώσουν εμπειρίες και λιγότερο να αποκτήσουν αντικείμενα. Αναζητούν τις σπάνιες εμπειρίες, καθώς και εμπειρίες συναρπαστικές και shareable που μπορεί να πλαισιώνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Για αυτό και στις προτεραιότητες των brands μας είναι να δημιουργούν τις κατάλληλες εμπειρίες και να παρέχουν ενδιαφέρον και shareable storytelling». Ενδεικτική είναι η agenda της κατηγορίας, η οποία ήταν και φέτος γεμάτη με ένα ευρύ φάσμα experiential δράσεων:

- Τον Σεπτέμβριο, διοργανώθηκε από το Baba Au Rum και την ελληνική ομάδα του Difford’s Guide, το Athens Rum & Whisky Festival, στο Hilton Athens, με δοκιμές ποτών, μαθήματα cocktail making, γευσιγνωσίες και σεμινάρια.

- Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, το Aperol Spritz διοργάνωσε στην παραλία της τα Ultimate Beach Parties, τα οποία ταξίδεψαν σε πέντε προορισμούς, με αναπάντεχα σκηνικά και DJ sets.

- Τον Ιούνιο, η Absolut ήταν χορηγός του ADD Festival και η Solid Havas ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει την παρουσία της στο event. Με έμπνευση το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της Absolut, «Create a better tomorrow, tonight», δημιούργησε ένα πρωτότυπο installation, με 4 neon art εμπειρίες.

- Στις 14 Ιουνίου, το Hendrick’s γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Αγγουριού με ένα πάρτι στο Uberness, στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη. Οι «μανάβηδες» της ασυνήθιστης λαχαναγοράς προσκάλεσαν τους καλεσμένους να διαλέξουν το αγγούρι τους, την αγαπημένη γαρνιτούρα του Hendrick’s, και να ανακαλύψουν την ασυνήθιστη πλευρά τους.

- Τον Φεβρουάριο, το Johnnie Walker γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα σκωτσέζικου ουίσκι που θέσπισε η Diageo με γευστικές δοκιμές σε 3 bars της Αθήνας και 2 bars της Θεσσαλονίκης, με πρωταγωνιστές 4 cocktails και serves εμπνευσμένα από τα εκλεκτά αποστάγματα του οίκου.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
Χρησιμοποιώντας ως όχημα την pop κουλτούρα, τα brands συνάπτουν ευφάνταστες συνεργασίες και τολμούν απρόσμενα λανσαρίσματα, δημιουργώντας ετικέτες-εμπειρίες. Ενδεικτικό είναι το case του White Walker by Johnnie Walker, το οποίο παρουσίασε η Johnnie Walker, σε συνεργασία με την HBO και το Game of Thrones. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό whisky σε περιορισμένο αριθμό φιαλών, εμπνευσμένο από τους χαρακτήρες της σειράς, τους White Walkers και κυκλοφορεί εν αναμονή της τελευταίας σεζόν.

Το νέο αυτό blend δημιουργήθηκε από τον whisky expert George Harper σε συνεργασία με την ομάδα εξειδικευμένων blenders του Johnnie Walker και σερβίρεται παγωμένο, αντιπροσωπεύοντας την ψυχρή παρουσία των White Walkers. Ο σχεδιασμός της φιάλης φέρει στοιχεία από τον Παγωμένο Βορρά, ενώ ο εμβληματικός Περιπατητής απεικονίζεται με πανοπλία, ώστε να ταιριάζει με τις τάξεις των δυνάμεων του Night King. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία μελανιών που είναι ευαίσθητα στην εναλλαγή θερμοκρασιών, η φιάλη μόλις παγώσει αποκαλύπτει το μήνυμα «Winter is Here». Το White Walker by Johnnie Walker θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στο τέλος Οκτωβρίου σε περιορισμένο αριθμό φιαλών από τη Diageo.

Ανοδική είναι η τροχιά που ακολουθεί η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών. Τα στοιχεία της Energias Market Research Pvt. Ltd. δείχνουν ότι η ανάπτυξή της αναμένεται να ακολουθήσει μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 2,5% μέχρι το 2024, οπότε και εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 1.674,1 δισ. δολάρια. Θετική είναι η εικόνα που παρουσιάζει η αγορά και στην Ελλάδα, μετά από πολλά χρόνια αρνητικών επιδόσεων. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International, οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν οριακή άνοδο για το 2017, εν μέρει λόγω της άνθισης του τουρισμού, ενώ η συνολική ανάπτυξη του όγκου της προβλέπεται ότι συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με την κατανάλωση να εξακολουθεί να ανακάμπτει.

PREMIUM ΓΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ
Απρόσκοπτα δείχνει να συνεχίζεται η τάση για ποιοτικότερες επιλογές, με τις premium γεύσεις να κερδίζουν έδαφος. Ταυτόχρονα, εκπαιδεύοντας τους γευστικούς τους κάλυκες σε νέα ερεθίσματα, οι καταναλωτές δεν αντιστέκονται σε avant guard προτάσεις, δημιουργώντας νέες εμπορικές ευκαιρίες για την κατηγορία. Όπως σημειώνει ο Δώρης Τσολακίδης, Διευθυντής Μarketing της WS Karoulias, «εδώ και μερικά χρόνια παρατηρούμε τους Έλληνες να πίνουν λιγότερο μεν, αλλά να κάνουν ποιοτικότερες επιλογές. Επίσης, πειραματίζονται περισσότερο με νέες κατηγορίες και γεύσεις» και προσθέτει: «Βλέπουμε την οn trade σκηνή να ανθίζει στα αστικά κέντρα κυρίως. Ο χώρος έχει κερδίσει σε γνώσεις, εμπειρίες και διακρίσεις και αυτό παρουσιάζει ενδιαφέρον και ευκαιρίες για τα brands ποτών. Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι αυτές του gin, των απεριτίφ και της εισαγόμενης μπίρας. Στα bars βλέπουμε κλασσικά cocktails να παρουσιάζονται με σύγχρονα twists και την προσοχή να δίνεται στη φινέτσα, στη γεύση και το άρωμα, και όχι πλέον στον εντυπωσιασμό».

Την επικράτηση ποιοτικών, εκλεκτών labels υπογραμμίζει και ο Κώστας Θεοφιλόπουλος, Marketing Manager της Αmvyx: «Η επιμονή στις χειροποίητες, παραδοσιακές τεχνικές και τις μικρές, μη μαζικές παραγωγές (craft quality) αποτελεί βασικό κριτήριο προτίμησης από το ουίσκι μέχρι το gin και τη βότκα, στρέφοντας τoν καταναλωτή προς ψαγμένα, διαφοροποιημένα και ποιοτικά malt (Glenfiddich, The Balvenie, Aberfeldy, Craiggellachie κ.ά.) και premium και super premium βότκα και gin (Grey Goose, Bombay, Hendrick’s)». Σε αυτό το περιβάλλον, ορισμένα από τα λανσαρίσματα που ξεχώρισαν ήταν αυτό του Gordon’s Pink premium gin από τη Diageo, το οποίο εγκαινίασε μια ευρωπαϊκή τάση πίσω από τα flavored gins, καθώς και αυτά των Stoli Gold Vodka, Raven Rare Scotch Whisky και Cenote Luxury Tequila από την WS Karoulias.

ΠΟΤΗΡΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η οικονομία της εμπειρίας φαίνεται να επιβάλει τους όρους της και στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, μεταβάλλοντας τον τρόπο που οι καταναλωτές σχετίζονται με τα brands, αλλά και με την ίδια τη συνήθεια της κατανάλωσης. Εστιάζοντας στην κατηγορία των luxury spirits, η Πηνελόπη Ζαούδη , Senior Luxury and Scotch C&E Manager της Diageo, υποστηρίζει ότι «οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο να καταναλώσουν εμπειρίες και λιγότερο να αποκτήσουν αντικείμενα. Αναζητούν τις σπάνιες εμπειρίες, καθώς και εμπειρίες συναρπαστικές και shareable που μπορεί να πλαισιώνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Για αυτό και στις προτεραιότητες των brands μας είναι να δημιουργούν τις κατάλληλες εμπειρίες και να παρέχουν ενδιαφέρον και shareable storytelling». Ενδεικτική είναι η agenda της κατηγορίας, η οποία ήταν και φέτος γεμάτη με ένα ευρύ φάσμα experiential δράσεων:

- Τον Σεπτέμβριο, διοργανώθηκε από το Baba Au Rum και την ελληνική ομάδα του Difford’s Guide, το Athens Rum & Whisky Festival, στο Hilton Athens, με δοκιμές ποτών, μαθήματα cocktail making, γευσιγνωσίες και σεμινάρια.

- Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, το Aperol Spritz διοργάνωσε στην παραλία της τα Ultimate Beach Parties, τα οποία ταξίδεψαν σε πέντε προορισμούς, με αναπάντεχα σκηνικά και DJ sets.

- Τον Ιούνιο, η Absolut ήταν χορηγός του ADD Festival και η Solid Havas ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει την παρουσία της στο event. Με έμπνευση το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της Absolut, «Create a better tomorrow, tonight», δημιούργησε ένα πρωτότυπο installation, με 4 neon art εμπειρίες.

- Στις 14 Ιουνίου, το Hendrick’s γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Αγγουριού με ένα πάρτι στο Uberness, στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη. Οι «μανάβηδες» της ασυνήθιστης λαχαναγοράς προσκάλεσαν τους καλεσμένους να διαλέξουν το αγγούρι τους, την αγαπημένη γαρνιτούρα του Hendrick’s, και να ανακαλύψουν την ασυνήθιστη πλευρά τους.

- Τον Φεβρουάριο, το Johnnie Walker γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα σκωτσέζικου ουίσκι που θέσπισε η Diageo με γευστικές δοκιμές σε 3 bars της Αθήνας και 2 bars της Θεσσαλονίκης, με πρωταγωνιστές 4 cocktails και serves εμπνευσμένα από τα εκλεκτά αποστάγματα του οίκου.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ
Χρησιμοποιώντας ως όχημα την pop κουλτούρα, τα brands συνάπτουν ευφάνταστες συνεργασίες και τολμούν απρόσμενα λανσαρίσματα, δημιουργώντας ετικέτες-εμπειρίες. Ενδεικτικό είναι το case του White Walker by Johnnie Walker, το οποίο παρουσίασε η Johnnie Walker, σε συνεργασία με την HBO και το Game of Thrones. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό whisky σε περιορισμένο αριθμό φιαλών, εμπνευσμένο από τους χαρακτήρες της σειράς, τους White Walkers και κυκλοφορεί εν αναμονή της τελευταίας σεζόν.

Το νέο αυτό blend δημιουργήθηκε από τον whisky expert George Harper σε συνεργασία με την ομάδα εξειδικευμένων blenders του Johnnie Walker και σερβίρεται παγωμένο, αντιπροσωπεύοντας την ψυχρή παρουσία των White Walkers. Ο σχεδιασμός της φιάλης φέρει στοιχεία από τον Παγωμένο Βορρά, ενώ ο εμβληματικός Περιπατητής απεικονίζεται με πανοπλία, ώστε να ταιριάζει με τις τάξεις των δυνάμεων του Night King. Χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία μελανιών που είναι ευαίσθητα στην εναλλαγή θερμοκρασιών, η φιάλη μόλις παγώσει αποκαλύπτει το μήνυμα «Winter is Here». Το White Walker by Johnnie Walker θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στο τέλος Οκτωβρίου σε περιορισμένο αριθμό φιαλών από τη Diageo.


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Την υπευθυνότητα και στη διάσταση της προβολής προάγει διεθνής πρωτοβουλία, με τη συνεργασία παραγωγών και κοινωνικών δικτύων. Η Διεθνής Συμμαχία για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ (IARD) ενώνει τις δυνάμεις της με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να ενθαρρύνει την υπεύθυνη προβολή στα social media και να προφυλάξει τους ανήλικους χρήστες από την έκθεσή τους σε διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών. Μια ομάδα 11 κορυφαίων παραγωγών μπίρας, κρασιού και ποτών, μεταξύ των οποίων οι AB InBev, Bacardi, Carlsberg Group, Diageo και Pernod Ricard θα συνεργαστούν με το Facebook, το Snapchat, το Twitter και το YouTube προκειμένου να αποτρέψουν την ανεύθυνη επικοινωνία.

Η IARD έχει αναλάβει τρεις βασικές δεσμεύσεις: να διασφαλίσει ότι εφαρμόζονται οι πιο σύγχρονες δικλείδες ασφαλείας προκειμένου οι ανήλικοι να μην βλέπουν τέτοιο περιεχόμενο, να διερευνήσει ενδεχόμενες αλλαγές που θα μείωναν περαιτέρω την έκθεσή τους σε αυτές και να βρει τρόπους με τους οποίους κάθε χρήστης θα έχει μεγαλύτερο έλεγχο για το εάν θα δει διαφημίσεις αλκοόλ, μέσω μηχανισμών opt-out. Τα μέλη της Συμμαχίας θα συνεργάζονται με τα κοινωνικά δίκτυα μέσα από workshops, προκειμένου να ενθαρρύνουν την πρωτοβουλία και τη διάχυση γνώσης στα brands, ενώ το γεγονός ότι οι μεγάλοι του κλάδου διεθνώς υποστηρίζουν την πρωτοβουλία αναμένεται να ενθαρρύνει και μικρότερες, ανεξάρτητες εταιρείες να ακολουθήσουν υπεύθυνες πρακτικές.

MEDIA «SHOTS»
- Αναζητώντας να ενισχύσει την απήχησή του στις ηλικίες 18-25, το Bacardi λάνσαρε τη νέα παγκόσμια καμπάνια «Do What Moves You», επενδύοντας 13 εκατ. ευρώ. Η καμπάνια έρχεται να εκφράσει την πίστη του brand στην αξία της προσωπικής έκφρασης, την οποία αναδεικνύει ως brand purpose. Το Bacardi συνεργάσθηκε για την καμπάνια με τις AMV BBDO, Ogilvy PR, Wasserman, OMD UK και Proximity. Η καμπάνια έχει στο επίκεντρό της τη μουσική και η μάρκα συνεργάζεται αρχικά με τους καλλιτέχνες Giggs, Bugzy Malone και Stefflon Don, στοχεύοντας σε Λονδίνο, Μάντσεστερ και Μπίρμινγχαμ, που είναι οι πόλεις καταγωγής των εν λόγω καλλιτεχνών.

- H Absolut λάνσαρε τη νέα της διαφημιστική ταινία με τίτλο «The Vodka With Nothing To Hide», αποδεικνύοντας πόσο «διάφανα» είναι τα πράγματα στο Αhus της Σουηδίας, με τους υπαλλήλους της να παρουσιάζονται εντελώς γυμνοί. Η ταινία σκηνοθετήθηκε από τον Sam Hibbard, με δημιουργικό από την BBH και αποτελεί μέρος της ongoing καμπάνιας της Absolut «Create A Better Tomorrow, Tonight».

- Η Stolichnaya Vodka ανακοίνωσε πρόσφατα τη νέα της παγκόσμια καμπάνια «Loud and Clear». Η νέα, πρωτότυπη εκστρατεία φέρει την υπογραφή βραβευμένων καλλιτεχνών όπως οι συνθέτες Hans Zimmer και Lorne Balfe, αλλά και της υποψήφιας για Oscar σκηνοθέτη Rachel Morrison, ενώ εκτυλίσσεται σε όλα τα κανάλια.

- Με νικήτρια την UM ολοκληρώθηκε το spec που «έτρεξε» η Pernod Ricard Hellas και αφορούσε το σύνολο των λογαριασμών media της εταιρείας για όλα τα brands, τα οποία ανέλαβε από τον Ιούλιο.

- H Reason To Believe διοργάνωσε και υλοποίησε για την Amvyx τον πανελλαδικής εμβέλειας διαγωνισμό «Βάλε Γκολ», μέσα από τον οποίο ο καταναλωτής μπορούσε να διεκδικήσει ένα αυτοκίνητο. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν τα brands της Amvyx: Serkova, Serkova Crystal, Grant’s, Bombay, Bacardi, Bud, Κτήμα Άλφα Μαλαγουζιά. Για τις ανάγκες της ενέργειας δημιουργήθηκε ειδικό site και «έτρεξε» εκτενές πρόγραμμα προωθητικών δράσεων στα καταστήματα.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΩΝ ΠΟΤΩΝ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:
- 31.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας
- ~14.000 επιχειρήσεις με βασική οικονομική δραστηριότητα τα αλκοολούχα ποτά
- >1,5 δισ. ευρώ συνεισφορά στο ΑΕΠ το 2016
- 320 εκατ. ευρώ εισοδήματα εργαζομένων στην αλυσίδα αξίας (συμπ. φόρων) το 2016
- 74 εκατ. ευρώ εξαγωγές το 2016
- 277 εκατ. ευρώ εταιρικοί φόροι και εισφορές στην αλυσίδα αξίας το 2016
Πηγή: ΙΟΒΕ, 2018

ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ
Στοιχεία της φιλοσοφίας της ευεξίας και της υγιεινής διατροφής παρεισφρέουν και στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών. Όπως παρατηρεί ο Κώστας Θεοφιλόπουλος, «μια νεότερη γενιά καταναλωτών αναδεικνύεται που υιοθετεί την υγιεινή διατροφή και την ελεγχόμενη κατανάλωση θερμίδων και στρέφεται προς προτάσεις όπως το Martini & Tonic και άλλα μοναδικά serves που αγκαλιάζουν την ιταλική κουλτούρα κατανάλωσης όπως το Nergoni με Martini bitter».

ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΣΗ
Ως το καλύτερο στον κόσμο για το 2018 στην κατηγορία Distilled Gin (Non-London Dry) ψηφίστηκε το Grace Gin στα 2018 Global Gin Awards. Πρόκειται για ένα gin που δημιουργήθηκε και παράγεται στην Ελλάδα, από έλληνες ποτοποιούς και με συνταγή που βασίζεται σε ελληνικά βότανα.

FOCUS POINTS
- Συνεχίζεται η τάση για ποιοτικότερες επιλογές, ενώ οι καταναλωτές πειραματίζονται με νέες γεύσεις
- Η οικονομία της εμπειρίας εδραιώνεται και στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, μεταβάλλοντας τον τρόπο που οι καταναλωτές σχετίζονται με τα brands, αλλά και με την ίδια τη συνήθεια της κατανάλωσης
- Η Διεθνής Συμμαχία για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ (IARD) συμμαχεί με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να ενθαρρύνει την υπεύθυνη προβολή στα social media και να προφυλάξει τους ανήλικους χρήστες
- Το ελληνικό gin Grace Gin ψηφίστηκε ως το καλύτερο στον κόσμο για το 2018, στην κατηγορία Distilled Gin (Non-London Dry), στα 2018 Global Gin Awards
- Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 2,5% αναμένεται να κινηθεί η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών μέχρι το 2024, οπότε και εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 1.674,1 δισ. δολάρια

Marketing Week (T. 1548)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778