Marketing Week - Προς χρήση project του ELTRUN και σε άλλες χώρες

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πιθανότατα από Ρουμανία ξεκινά η πρωτοβουλία της J&J

Προς χρήση project του ELTRUN και σε άλλες χώρες

5 Οκτωβρίου 2018 | 16:33 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Εκπαίδευση

Τη δυνατότητα αξιοποίησης του εργαλείου μελέτης της αγοραστικής συμπεριφοράς που ανέπτυξε το τμήμα ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, και σε άλλες χώρες, ξεκινώντας από τη Ρουμανία, διερευνά η Johnson & Johnson, σύμφωνα με δήλωση του Χρήστου Τσεντεμεΐδη, Country Director & Brand Activation South Eastern Europe & Israel Distributor Markets, J&J.

Η δήλωση, που έγινε στο πλαίσιο της ομιλίας του στο 8ο συνέδριο ΙΕΛΚΑ (3 Οκτωβρίου), αφορά στο Shopper Journey Project, ένα πρωτοποριακό εργαλείο καταγραφής και ανάλυσης  των Shopping Missions, που δημιουργήθηκε από την ομάδα της Aν. Καθηγήτριας του ΟΠΑ, Κατερίνας Πραματάρη και του Πάνου Σαραντόπουλου, υποψήφιου διδάκτορα, και είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στην εφαρμογή της από τη J&J (Shopsights Project), αρχικά σε συνεργασία με την αλυσίδα Δ. Μασούτης και κατόπιν με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Όπως τόνισε ο Χ. Τσεντεμεΐδης, στόχος της στρατηγικής των επιχειρήσεων, λιανεμπορικών και προμηθευτικών, πρέπει να είναι η μετάβαση από την εποχή της έκρηξης των προωθητικών ενεργειών, στην εποχή της δημιουργίας προσωποποιημένων προτάσεων για τον πελάτη, που απαντούν στις δικές του ανάγκες και ενισχύουν παράλληλα την αξία των brands.

Marketing Week Online( 5 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778