Marketing Week - Νέα καμπάνια λάνσαρε η Vechro

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου

Νέα καμπάνια λάνσαρε η Vechro

2 Οκτωβρίου 2018 | 15:46 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Events

Η Ελληνική βιομηχανία χρωμάτων VECHRO, σχεδίασε και υλοποίησε τον Σεπτέμβριο την καμπάνια «Vechro goes to the Mall» με αφορμή το λανσάρισμα του νέου της χρωματολογίου «Vechro Selections: 150 χρώματα που αλλάζουν τον χώρο σας»

Στο πλαίσιο αυτό υπήρχε περίπτερο της εταιρείας σε μεγάλα Εμπορικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Athens Metro Mall, Mediterranean Cosmos & The Mall Athens), όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από συνεργάτες / διακοσμητές της εταιρείας σχετικά με όλες τις τελευταίες τάσεις του interior design και της διακόσμησης, να επιλέξουν αποχρώσεις από το νέο χρωματολόγιο της εταιρείας και να συμμετάσχουν σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμο με δώρα οικολογικά προϊοντα της VECHRO. Επίσης για τους μικρούς φίλους υπήρχαν είδη ζωγραφικής και η δυνατότητα πλαστικοποίησης των δημιουργιών τους.

Ο Marketing Manager της VECHRO, Μιχάλης Ορφανός δήλωσε σχετικά: «Νιώθουμε ιδιαίτεροι υπερήφανοι και ευτυχείς για την υλοποίηση της νέας μας δράσης, μέσω της οποίας αποτυπώνεται η φιλοσοφία μας σαν εταιρεία (καθώς η VECHRO είναι ηγέτιδα εταιρεία στα Πιστοποιημένα Οικολογικά χρώματα στην Ελληνική αγορά) αλλά και το πάθος μας για την ικανοποίηση των προσδοκιών των καταναλωτών. Η μεγάλη προσέλευση του κοινού στο περίπτερο μας όλες αυτές τις μέρες σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια που λάβαμε, αποτελούν για εμάς την καλύτερη επιβράβευση.»

Marketing Week Online( 2 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778