Marketing Week - Ενισχύει την παρουσία του στο retail το Φυσικό Αέριο-Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας

Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εγκαινίασε το πρώτο του κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Ενισχύει την παρουσία του στο retail το Φυσικό Αέριο-Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας

10 Σεπτεμβρίου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Ενέργεια / Περιβάλλον

Το Φυσικό Αέριο-Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας εγκαινιάζει το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Καλαμαριάς.

Υλοποιώντας με σταθερά βήματα το πλάνο του για τη νέα εποχή και με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, το Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας «ταξιδεύει» σε όλη την Ελλάδα προσφέροντας μια ολιστική ενεργειακή εμπειρία, μέσα από συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες για φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η επέκταση της δραστηριότητάς μας ξεκινά από την Θεσσαλονίκη. Αυτό είναι για εμάς ένα πραγματικό ορόσημο, καθώς η Θεσσαλονίκη αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα και μια αγορά στρατηγικής σημασίας. Η λειτουργία του καταστήματός μας στην πόλη είναι το πρώτο βήμα και ταυτόχρονα η αφετηρία για την επέκταση μας σε όλη την Ελλάδα»,  δήλωσε ο Γιάννης Μητρόπουλος, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.

Tο Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας συμμετέχει για πρώτη φορά και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, να ενημερωθούν για τα συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και φυσικού αερίου και να διασκεδάσουν λαμβάνοντας μέρος σε ένα πρωτότυπο escape room με έπαθλο δώρα και προσφορές αποκλειστικά για τους επισκέπτες του περιπτέρου.

Marketing Week Online( 10 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778